ترامپ: پوتین با بایدن بازی می کند

© AP Photo / Evan Vucciترامپ وبلاگ شخصی خود در وب سایتش را برای همیشه بست
ترامپ وبلاگ شخصی خود در وب سایتش را برای همیشه بست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.02.2022
اشتراک
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا اظهار داشت از تماشای "بازی" ولادیمیر پوتین، رهبر روسیه با جو بایدن، رئیس جمهورکنونی آمریکا، خوشش نمی آید و این برایش ناراحت کننده است.
به گزارش اسپوتنیک، ترامپ در بیانیه منتشره خود گفت: "پوتین مانند طبل بایدن را می نوازد. تماشای آن ناخوشایند است."
پیش از این، رئیس جمهور سابق ایالات متحده تصمیم به رسمیت شناختن جمهوری های مردمی دونتسک و لوگانسک توسط فدراسیون روسیه را "نبوغ آمیز و درخشان" و رئیس جمهور فدراسیون روسیه را "بسیار باهوش" خواند.
سخنان ترامپ درباره دیدار قریب الوقوع  وی با پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.02.2022
واکنش جالب ترامپ به اقدام رئیس جمهور روسیه در به رسمیت شناختن دونتسک و لوهانسک
تنش در منطقه دونباس در روزهای اخیر تشدید شده است، جمهوری‌های مردمی دونتسک و لوهانسک از گلوله باران‌های زیاد از سوی نیروهای مسلح اوکراین خبر داده‌اند. رهبری این جمهوری ها از تخلیه موقت شهروندان خود به منطقه روستوف در روسیه در ارتباط با تهدید حمله از سوی اوکراین خبر داد. در درجه اول زنان، کودکان و افراد مسن از این منطقه تخلیه می شوند . دنیس پوشیلین، رهبر جمهوری مردمی دونتسک ، گفت که ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین ممکن است به زودی به ارتش دستور دهد که حمله کند و طرحی برای تهاجم به جمهوری‌های مردمی دونتسک و لوهانسک اجرا کند. روز شنبه، 19 فوریه، رهبران جمهوری‌های مردمی دونتسک و لوهانسک احکامی را در مورد بسیج عمومی صادر کرده و سپس از روسیه درخواست کردند استقلال این جمهوری ها به رسکمیت بشناسد.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه پس از نشست شورای امنیت این کشور در پیامی خطاب به شهروندان فدراسیون روسیه اظهار داشت که به عقیده وی باید فوراً حاکمیت جمهوری‌های خلق دونتسک و لوهانسک به رسمیت شناخته شود . وی خاطرنشان کرد در صورت خونریزی بیشتر در دونباس، تمام مسئولیت بر عهده رژیم کیف خواهد بود. بلافاصله پس از پیام خود احکامی درباره به رسمیت شناخته شدن استقلال جمهوری‌های مردمی دونتسک و لوهانسک را در کرملین امضا کرد و همچنی دستور داد ارتش روسیه صلح در این جمهوری ها را تأمین کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала