پرورش گل و گیاه در تابوت مردگان +ویدئو

© Depositphotos.com / Buurserstraat38تابوت مرگ
تابوت مرگ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.02.2022
اشتراک
نمایشگاه "قیام" توسط یک هنرمند ژاپنی آمریکایی صلح طلب با ردیف‌هایی از تابوت‌های چوبی که درختان از آنها رشد می‌کنند بر پا شد.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از یک نمایشگاه که در آن انواع گل، گیاه و درخت در تابوت مردگان پرورش و رشد می‌کنند در فضای مجازی منتشر شده است. این نمایشگاه توسط یک هنرمند ژاپنی در لیتوانی با عنوان نمادی از تداوم و قدرت زندگی می‌باشد که پس از مرگ به اشکال مختلف ادامه می‌یابد. یوکو اونو لنون، برگزارکننده‌ی این نمایشگاه، هنرمند و موسیقی‌دان ژاپنی آمریکایی است و بیشتر به ‌خاطر فعالیتش به ‌عنوان یک هنرمند و موزیسین آوانگارد و نیز همسری، جان لنون شناخته شده‌است.
این هنرمند به مفهوم خوش‌بینانه‌ی درختان در حال رشد نمادی از بی‌وقفه بودن زندگی هستند که به اشکال مختلف ادامه می‌یابند اشاره می‌کند و عنوان می‌کند اگرچه این چیدمان در سال ۱۹۹۷ طراحی شد، اما هنوز حس جدیدی پیدا می‌کند و موضوع مهمی در شرایط همه‌گیری می‌باشد و مدرن باقی می‌ماند. این نمایشگاه "قیام" نام دارد و در چارچوب برنامه "کاوناس-پایتخت فرهنگی اروپا" ایجاد شده است. ردیف‌هایی از تابوت‌های چوبی که درختان از آنها رشد می‌کنند، درست در ساختمان یک بانک نصب شده‌اند.
بازدیدکننده و کاربران نظرات متفاوتی را از بازدید آثار هنرمعاصر در این نمایشگاه عنوان می‌کنند و غالب آنها از این نمایشگاه راضی بودند. یکی از بازدیدکنندگان این نمایشگاه گفت: "این یک نمایشگاه بسیار جالب است. من واقعاً آن را دوست دارم. و بسیار خوب است، زیرا امروز که به نمایشگاه آمدم، اینجا بسیار سرزنده بود. و اول از همه از آن خوشم آمد."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала