هودی برند لوئی ویتون به قیمت خودروی پژو ۲۰۶ در ایران +عکس، ویدئو

© AFP 2023 / Nelson Almeidaریسایکلینینگ (بازیافت)، بلاک چین، متاورس: آنچه در انتظار صنعت مد در سال 2022 است
ریسایکلینینگ (بازیافت)، بلاک چین، متاورس: آنچه در انتظار صنعت مد در سال 2022 است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.02.2022
اشتراک
کالاهای لاکچری در بازار جهانی جولان می‌دهند.
به گزارش اسپوتنیک، در فضای مجازی تصویر یک هودی از یکی از برندهای معروف دنیای مد و فشن منتشر شده است که قیمت این هودی ۸۲۰۰ دلار می‌باشد که قیمت و ظاهر عجیب این لباس لاکچری با واکنش‌های انتقادی کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.
لوئی ویتون یا لوئی ویتان Louis Vuitton که معمولا به نام کوتاه شده ال وى LV شناخته می‌شود با رونمایی از هودی جدیدش که تنها تفاوتش با سایر هودی‌ها ظاهر آن می‌باشد موجب متعجب شدن مشتریانش و افرادی که طرح‌ها و کارهای این برند را دنبال می‌کنند شده است. این هودی با رنگ سرمه‌ای و تعداد زیادی عروسک‌‌های پارچه‌ای رنگی در سایزهای کوچک که طرح‌هایی از حیواناتی چون فیل، قورباغه، پاندا، خرچنگ و غیره طراحی شده و در قسمت بالای لباس از جمله یقه، سرشانه و روی سینه‌ی این هودی تزئین شده است، می‌باشد.
کاربران ایرانی با انتشار تصویر این هودی در صفحات اجتماعی عنوان می‌کنند قیمت این لباس معادل قیمت خودروی ۲۰۶ در ایران است، قیمت خودرویی که با وجود تورم و گرانی‌ها هر روز با افزایش قیمت روبرو می‌باشد. این کاربران چنین لباس‌هایی را نه تنها زیبا نمی‌دانند بلکه معتقدند طرح‌های بسیاری از برندهای معروف را نمی‌پسند چراکه نه تنها زیبا نیستند بلکه از نظر قیمتی نیز هزینه کردن برای آنها ارزش ندارد. برخی از کاربران نیز با کنایه و تمسخر این هودی عنوان می‌کنند می‌توانند این هودی را تنها با مبلغ دو میلیون تومان تهیه کنند و افراد می‌توانند بقیه پول خود را برای طرح‌های جدیدتر پس‌انداز کنند. کاربرانی هم با این نظر که با توجه به مشکلات جهانی که غالب مردم دنیا با آن دست و پنجه نرم می‌کنند عنوان می‌کنند برندهای معروف و شناخته شده می‌توانند در میان مردم فرهنگ‌سازی کنند و مردم را به ساده‌پوشی در عین زیبایی تشویق کنند نه یک چنین طرح‌هایی.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала