قلاده طلای ۵۰۰ میلیونی برای سگ +عکس، ویدئو

© Fotolia / Unionstepسگ ها هم ژست می گیرند + ویدئو
سگ ها هم ژست می گیرند + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.02.2022
اشتراک
انتشار تصویر یک قلاده سگ، با وزن ۳۱۰ گرم طلا به قیمت ۵۰۰ میلیون تومان در اینستاگرام با واکنش‌های انتقادی کاربران مواجه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، یکی از فروشگاه‌های اینترنتی فروش طلا در تصویری که از نمونه کارهایش منتشر کرده تصویری از یک قلاده سگ با وزن ۳۱۰ گرم به قیمت ۵۰۰ میلیون تومان را نیز در پستی به اشتراک گذاشت که بازتاب فراوانی در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است.
کاربران در این مورد نظرات متفاوتی عنوان می‌کنند. برخی از کاربران از اینکه هر روز با موضوع تازه‌ای و عنوان لاکچری و خاص روبرو می‌شوند شاکی هستند و بیان می‌کنند چرا باید نام این قیمت‌‌های نجومی و ولخرجی‌های گزاف را لاکچری بودن و خاص و متفاوت بودن عنوان کرد؟! این کاربران با کنایه و گلایه عنوان می‌کنند برخی از نداری می‌نالند و برخی از دارایی زیاد به دنبال بهانه‌ای برای خرج کردن پول‌هایشان هستند و برای سگ‌شان قلاده گردنی از طلا می‌سازند.
کاربرانی عنوان می‌کنند از درک افرادی که حاضر نیستند مالیات بپردازند اما برای حیوانات خانگی‌شان این چنین خرج می‌کنند عاجزند و متعجب هستند که چرا دولت به این افراد سختگیری نمی‌کند؟! کاربرانی اما در پاسخ به این کاربران می‌نویسند اگر این افراد پول خود را از راه غیرقانونی و کثیف به دست آورده باشند باید محاکمه شوند در غیر این صورت آنها می‌توانند هر جور که مایلند پول‌های خود را خرج کنند. کاربرانی نیز عنوان می‌کنند این سفارش شخصی است که در خارج از ایران زندگی می‌کند و بهتر است کمتر دیگران را مورد قضاوت قرار داد.
همچنین در این رابطه کاربری نوشت: "ما برای مراسم عقدمون گفتیم کمتر هزینه کنیم و ست نقره خریدیم بعد یک عده میرن برای سگ‌شون ۵۰۰ میلیون تومن طلا می‌خرن." و کاربر دیگری هم با کنایه نوشت: "این سگه دیگه نباید پارس کنه و باید سوت بلبلی بزنه با اون قلاده ۵۰۰ میلیونی."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала