وزیر کشاورزی برزیل: همسرم در خانه با زعفران ایرانی غذا درست می‌کند +ویدئو، عکس

© Photo / Pixabayسارقان یک جعبه بزرگ زعفران را در لندن دزدیدند + عکس
سارقان یک جعبه بزرگ زعفران را در لندن دزدیدند + عکس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.02.2022
اشتراک
ترزا کریستیانا، وزیر کشاورزی برزیل در سفرش به تهران از علاقه‌ خود به زعفران ایرانی سخن گفت.
به گزارش اسپوتنیک، ترزا کریستیانا وزیر کشاورزی برزیل در سفرش به تهران در صحبت‌های خود در رابطه با زعفران مرغوب و این سوغاتی ایرانی گران قیمت گفت: "سفیر برزیل در ایران چند وقت قبل مقداری زعفران ایرانی به من داد که بسیار مرغوب و خوشمزه بود و چون شوهرم در خانه غذا درست می‌کند! با زعفران ایرانی، غذایی بسیار خوشمزه پخت. به همین دلیل قصد دارم در بازگشت از ایران زعفران را به عنوان سوغات با خود به برزیل ببرم."
خانم کریستیانا در بخشی از صحبت‌هایش با اشاره به محصولات کشاورزی منحصر به فرد ایران نیز گفت: "محصولاتی مانند انار، هلو، پسته، انجیر و زعفران در ایران تولید می‌شود که در بازار برزیل طرفداران زیادی دارد."
کاربران ایرانی در واکنش به این خبر نظرات متفاوتی عنوان می‌کنند. برخی می‌گویند جای بسیار تاسف دارد که این اقلام این چنین به کشورهای دیگر صادر می‌شوند چراکه صادرات را عامل اصلی گرانی‌ها در ایران می‌دانند و معتقدند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. جمعی از کاربران نیز با کنایه خطاب به خانم کریستیانا عنوان می‌کنند مسلما شما مرغوب‌ترین زعفران را با خود به سوغات بردید که این چنین شیفته‌ی آن شدید و حقیقتا زعفران ایرانی زبان‌زد تمام دنیاست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала