پوتین رزمایش نیروهای بازدارندگی استراتژیک را آغاز کرد

© Sputnik / Mikhail Climentyev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین رزمایش نیروهای بازدارندگی استراتژیک را آغاز کرد
پوتین رزمایش نیروهای بازدارندگی استراتژیک را آغاز کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.02.2022
اشتراک
دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور کشور رزمایش با حضور نیروهای سه گانه هسته ای را آغاز کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پوتین به همراه الکساندر لوکاشنکو، همتای بلاروس خود در حال تماشای پرتاب موشک های بالستیک از مرکز نظارت بر رزمایش است.
در وزارت دفاع روسیه اعلام شد این مانورها، برنامه ریزی شده است. نیروها و وسایل نیروهای هوافضا، منطقه نظامی جنوب، نیروهای موشکی استراتژیک، ناوگان های شمالی و دریای سیاه نیروی دریایی روسیه در آنها حضور دارند.
سرگی لاوروف - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.02.2022
لاوروف درباره رزمایش روسیه: در محدوده ی کشور خودمان هرچه لازم باشد انجام می دهیم
وزارت دفاع روسیه توضیح داد این رزمایش برای آزمایش آمادگی ارگان های فرماندهی و کنترل نظامی، خدمه پرتابگرها و خدمه کشتی های جنگی و ناوهای موشکی راهبردی برای انجام وظایف محوله و همچنین قابلیت اطمینان تسلیحات نیروهای راهبردی هسته ای و غیرهسته ای برگزار می شود.
در حال حاضر برنامه های گسترده برای آموزش عملیاتی نیروهای مسلح در روسیه ادامه دارد. تقریباً تمام مناطق نظامی، ناوگان های نیروی دریایی و نیروهای هوابرد در آنها شرکت می کنند. علاوه بر این، رزمایش مشترک روسیه و بلاروس تحت عنوان"قاطعیت اتحاد" در خاک بلاروس در حال برگزاری است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала