هالک ایرانی، ترسناک‌ترین مرد جهان را تهدید کرد +عکس، ویدئو

© Photo / سجاد غریبیهرکول ایرانی
هرکول ایرانی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.02.2022
اشتراک
هالک ایرانی به حریفش مارتین فورد هشدار داد که رینگ مبارزه را روی برانکارد ترک خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از خبرگزاری‌های ایرانی، سجاد غریبی ۲۹ ساله، ملقب به هالک ایرانی به حریف انگلیسی خود، مارتین فورد که به ترسناک‌ترین مرد جهان معروف است، هشدار دارد که مبارزه را روی برانکارد ترک خواهد کرد.
سجاد غریبی در مورد مارتین فورد اظهار داشت: "این بازیگر یا شاید بهتر بگویم این جوک برای نخستین بار در سال ۲۰۱۸ و در یک ویدئو زنده به من بی‌احترامی کرد. او باید با خاطر داشته باشد که این مبارزه، یک فیلم هالیوودی نیست و کارگردانی ندارد. او در روز مبارزه، هوک‌ها و مشت‌های کُشنده مرا حس خواهد کرد. پس به بی‌احترامی‌ به من و دلقک بازی‌های خود ادامه بده، اما قول می‌دهم تو را با برانکارد از روی رینگ بوکس بیرون ببرند. تو هیچ شانسی مقابل من نداری. ضمن اینکه همه چیز استعداد و ژن نیست. من معتقدم اگر کسی سخت تلاش و تمرین کند، به هدف خود می‌رسد. این روش من است."
مبارزه بوکس سجاد غربیی و مارتین فورد، در روز شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ در ورزشگاه O2 لندن برگزار خواهد شد. کاربران ایرانی نظرات متفاوتی درباره‌ی هشدار هالک ایرانی عنوان می‌کنند. برخی امیدوارند که همین‌‌طور که هالک ایرانی پیش‌بینی می‌کند اتفاق بیفتد و برای او آرزوی موفقیت و پیروزی در این مبارزه را دارند. اما برخی دیگر از کاربران واقع‌گرایانه به این موضوع نگاه می‌کنند و معتقدند هالک ایرانی نباید این چنین تهدید کند چرا که فورد را قوی‌تر از غریبی می‌دانند. کاربرانی نیز بر این باورند که نتیجه‌ی این رقابت تمرین، پشتکار و آمادگی قدرت بدنی می‌باشد به همین دلیل باید تا روز مسابقه منتظر ماند و نتیجه را دید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала