بورسیه مالی اسنپ برای قهرمان کشتی ایران +عکس

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر بگذارید کشتی گیر ایرانی با حفظ عزت تعلیق شود!
بگذارید کشتی گیر ایرانی با حفظ عزت تعلیق شود! - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.02.2022
اشتراک
اسنپ، حامی مدال آور کشتی‌گیران ایران شد.
به گزارش اسپوتنیک، حمایت ویژه تاکسی اینترنتی اسنپ از حضور قهرمانان کشتی ایران مشغول به کار در این شرکت، موضوع بحث‌برانگیزی در میان کاربران فضای مجازی شده است.
اخیرا خبر راننده اسنپ شدن یکی از مدال ‌آوران مسابقات جهانی کشتی سر و صدای زیادی در میان کاربران ایرانی ایجاد کرد. امیرمحمد بیات که در رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان جهان در روسیه مدال برنز وزن ۱۳۰ کیلوگرم را از آن خود کرده بود، به دلیل نداشتن شغل ثابت، برای گذران مخارج زندگی در میان تمرین‌های سنگین روزانه‌ی خود به‌ عنوان راننده در اسنپ مشغول به کار شد و حالا امروز اسنپ خبر از آغاز طرح جدیدی برای حمایت از رانندگان مستعدش داده است. امیرمحمد بیات به عنوان اولین فردی که بورسیه ۲۰۰ میلیون تومانی اسنپ را دریافت کرده معرفی شده است که این موضوع نیز با واکنش‌های جمعی از کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است.
بسیاری از کاربران معتقدند مدال آوران و قهرمانان کشوری باید تحت حمایت دولت قرار بگیرند و نباید خودشان دنبال جور کردن هزینه تمرینات برای مسابقات قهرمانی باشند. عده‌ای از کاربران نیز ۲۰۰ میلیون تومان را در این دوره زمانه بی‌ارزش می‌دانند. یکی از کاربران نیز در قبال قرارداد تبلیغاتی که بیات می‌توانست با اسنپ ببند این مبلغ را بسیار ناچیز عنوان کرد که در پاسخ به این نظر نیز برخی کاربران معتقدند قهرمانان کشوری ایران دیگر مثل سابق برای دولت و متقابلا در میان مردم عزت و احترام ندارند و این موضوعات یکی از دلایل این مسائل است. کاربرانی نیز این حمایت را تنها برای مطرح شدن خود اسنپ عنوان می‌کنند نه قهرمانان کشورشان.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала