امیرعبداللهیان: این طرف‌های غربی هستند که بایستی ابتکار و انعطاف واقعی خود را به تصویر بکشند

© Photo / IRNAحسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.02.2022
اشتراک
وزیر خارجه ایران: آنچه مربوط به جمهوری اسلامی ایران است و ابتکارات فعالی که جمهوری اسلامی ایران روی میز مذاکره‌کنندگان قرار داده است، ما به یک توافق خوب و دست‌یافتنی بسیار نزدیک هستیم.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران روز جمعه هنگام ورود خود به مکان برگزاری کنفرانس مونیخ، آن را امکانی برای تبیین سیاست خارجی دولت سیزدهم و اعلام مواضع منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران خواند.
وی گفت: سفر به مونیخ برای شرکت در کنفرانس بین‌المللی امنیتی مونیخ انجام شده است و فرصتی است برای اینکه ما سیاست خارجی دولت مردمی و تحول‌گرای سیزدهم جمهوری اسلامی ایران را تببین کنیم.
وزیر امور خارجه ایران گفت: آنچه مربوط به جمهوری اسلامی ایران است و ابتکارات فعالی که جمهوری اسلامی ایران روی میز مذاکره‌کنندگان قرار داده است، ما به یک توافق خوب و دست‌یافتنی بسیار نزدیک هستیم. اما این طرف‌های غربی هستند که بایستی ابتکار و انعطاف واقعی خود را به تصویر بکشند و آنها هستند که (با رویکردشان به ابتکارات جمهوری اسلامی ایران) تعیین می‌کنند که این مذاکرات در چند روز یا چند هفته آینده به نتیجه خواهد رسید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала