۱۸ کشته و زخمی در پی ریزش ساختمان در رباط کریم

© Photo / IRNAکشته‌های انفجار و ریزش ساختمان در تبریز
کشته‌های انفجار و ریزش ساختمان  در تبریز  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.02.2022
اشتراک
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از افزایش شمار جانباختگان حادثه انفجار و ریزش یک ساختمان در رباط کریم به ۹ تن و مصدومیت ۹ نفر خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرآنلاین، شاهین فتحی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار داشت: ساعت ۲۰:۱۰ شب گذشته ریزش ساختمانی سه طبقه در محله شیرین در رباط کریم به جمعیت هلال احمر اعلام شد. پس از اعلام حادثه به سرعت سه تیم امداد و نجات از هلال احمر رباط کریم به همراه یک تیم سگ های زنده یاب به محل حادثه اعزام شدند.
فتحی افزود: با ارزیابی اولیه مشخص شد نفراتی زیر آوار ناشی از حادثه مانده‌اند، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر با همکاری آتش نشانی و دیگر عوامل امدادی و خدماتی تا کنون حدود ٩ نفر را از زیر آوار را نجات دادند که حال عمومی این افراد مساعد گزارش شده است.
ریزش یک ساختمان قدیمی در تهران که در کنار محل گودبرداری قرار داشت+ ویدیو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.10.2020
ریزش یک ساختمان قدیمی در تهران که در کنار محل گودبرداری قرار داشت+ ویدیو
وی تصریح کرد: این حادثه ۹ کشته بر جای گذاشت. پیکر آخرین نفر حدود ساعت ۷:۳۰ صبح امروز از زیر آوار بیرون کشیده شد. پس از آن نیز عملیات آواربرداری و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در رباط کریم به پایان رسید.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران همچنین دقایقی پیش در خصوص علت وقوع این حادثه اظهار کرد: کارشناسان حاضر در محل احتمال می دهند که حادثه به دلیل نشت یا انفجار گاز رخ داده باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала