گلایه دومین انسان پیر جهان +عکس

CC BY-SA 3.0 / wikia.org / پیرترین زن جهان
پیرترین زن جهان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.02.2022
اشتراک
خواهر آندره: "حوصله‌ام سر رفته دلم می‌خواهد بمیرم"
به گزارش اسپوتنیک، صحبت‌های دومین انسان پیر جهان لوسیل راندون در فضای مجازی منتشر شده است که مورد توجه برخی از کاربران فضای مجازی قرار گرفته و با واکنش‌هایی نیز همراه شده است.
لوسیل راندون، معروف به خواهر آندره تولد ۱۱۸ سالگی خود را با مهمانی کوچکی در مرکز سالمندان در تولون فرانسه جشن گرفت. خواهر آندره که نامش را در سال ۱۹۴۴ هنگام پیوستن به کلیسا از خواهرش برگرفته بود نابیناست و از ویلچر استفاده می‌کند. وی از آنفولانزای اسپانیایی و کرونا جان سالم بدر برده است اما با وجود روحیه خوب و شاد و تقریبا بدون هیچ مشکل جدی مربوط به سلامتی‌اش گفته است، حوصله‌اش سر رفته و دلش می‌خواهد بمیرد.
مسن‌ترین فرد در اروپا عادت دارد هر روز صبح یک تکه شکلات بخورد. وی در ۱۱ فوریه ۱۹۰۴ میلادی به دنیا آمده است. او علاوه بر این که مسن‌ترین فرد در اروپا به است، بنابر برخی گزارش‌های آماری دومین فرد مسن جهان به شمار می‌آید. هم اکنون تاناکا کین پیرزن ژاپنی ۱۱۹ساله مسن‌ترین فرد جهان محسوب می‌شود.
لوسیل راندون، راهبه‌ای که از ۴۰ سالگی به کلیسای کاتولیک پیوست، پیش از این خواهر آندره این جشن ۱۱۷ سالگی‌اش را درمیان اطرافیانش گرفته بود زیرا او در آن سن کرونا را هم شکست داده بود.
تعدادی از کاربران چهره پیر زن را دوست داشتنی عنوان می‌کنند و عده‌ای بر این باورند کهولت سن مشکلات زیادی را همراه خود خواهد داشت. برخی از کاربران نیز طرز فکر اروپاییان را همچون ایرانی‌ها نمی‌دانند و بر این عقیده‌اند این پیرزن ۱۱۸ ساله تنها انگیزه‌اش را برای زندگی از دست داده است. و برخی دیگر نابینا بودن و زندگی روی ویلچر را بسیار سخت عنوان کردند و وجود این دو عامل را باعث افسردگی و بی انگیزگی می‌دانند. جمعی دیگر از کاربران گمان می کنند خواهر آندره مانند آثار باستانی و تاریخی قاره اروپاست پس بنابراین مقامات فرانسوی هر کاری را برای زنده ماندن او انجام می دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала