ژاپن تاکسی پرنده راه اندازی کرد

© Photo / Rolls-Royceژاپن تاکسی پرنده راه اندازی کرد
ژاپن تاکسی پرنده راه اندازی کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.02.2022
اشتراک
کمپانی Joby Aviation، سازنده هواپیماهای آمریکایی، با شرکت هواپیمایی ژاپنی ANA همکاری می کند تا یک تاکسی پرنده در ژاپن راه اندازی کند. شرکت خودروسازی تویوتا موتور با آنها همکاری خواهد کرد تا شیوه جدید حمل و نقل را با حمل و نقل زمینی "همگام سازی" کند و همچنین به عنوان یکی از سرمایه گذاران جوبی عمل خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، مسافران با یک هواپیمای الکتریکی که توسط Joby Aviation ساخته شده و حداکثر چهار مسافر را در خود جای می دهد، جابجا می شوند. شرکت کنندگان پروژه جزئیاتی در مورد تاریخ راه اندازی و نحوه عملکرد سرویس ارائه نمی دهند، اما می گویند که جزئیات پروژه "انقلابی" "در زمان مقرر" ظاهر می شود. در حال حاضر، این سه شرکت در مرحله بحث در مورد موضوعات مربوط به توسعه زیرساخت، آموزش خلبان و الزامات نظارتی هستند.
کمپانی Joby Aviation امروز اعلام کرد که اولین گام برای کمک به شناسایی فرصت های خدمات تاکسی هوایی در ژاپن برداشته شده است. نماینده این کشور همچنین خاطرنشان کرد که طرفین قصد دارند به طور مشترک مسیرهای هواپیمای برقی را توسعه دهند و سایر مسائل را حل کنند.
آغاز رزرو بلیط برای پروازهای فضایی توسط ویرجین گالاکتیک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.02.2022
آغاز رزرو بلیط برای پروازهای فضایی توسط ویرجین گالاکتیک
در اوایل ماه فوریه، Joby Aviation مجوز توسعه و ساخت قطعات کامپوزیتی برای هواپیماهای خود در ایالات متحده را دریافت کرد. این پروژه اکنون نیاز به دریافت گواهینامه از دفتر هوانوردی کشوری ژاپن، که بخشی از وزارت زمین، زیرساخت، حمل و نقل و گردشگری است، دارد.
هواپیمای برقی جوبی قادر است تا ۲۴۰ کیلومتر پرواز کند و به سرعت ۳۲۰ کیلومتر در ساعت برسد. به گفته تحلیلگران پروژه، پرواز از فرودگاه کانسای تا ایستگاه قطار اوزاکا کمتر از ۱۵ دقیقه طول می کشد، در حالی که سواری با ماشین یک ساعت طول می کشد.
در دسامبر ۲۰۲۱، مرکز نوآوری Biryuch Belgorod، متعلق به تولیدکننده مایونز EFKO، پرواز نمونه اولیه تاکسی هوایی بدون سرنشین Hi-Fly Taxi خود را نشان داد.
تا پایان سال ۲۰۲۲، این شرکت قصد دارد اولین پروازهای این وسیله نقلیه را در مسافت ۵۰ کیلومتری در منطقه بلگورود انجام دهد. پیش بینی می شود تاکسی هوایی بتواند تا ۶۰۰ کیلومتر با سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت پرواز کند و همچنین محموله هایی با وزن ۲۲۰ کیلوگرم را حمل کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала