سوخو-۳۵ در تمرینات مشترک روسیه و بلاروس "متخلف" را رهگیری کرد

© Sputnik / Ministry of Defense of the Russian Federation  /  مراجعه به بانک تصاویر سوخو-۳۵ در تمرینات مشترک روسیه و بلاروس "متخلف" را رهگیری کرد
سوخو-۳۵ در تمرینات مشترک روسیه و بلاروس متخلف را رهگیری کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.02.2022
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه به خبرنگاران گفت: جنگنده‌های سوخو-۳۵ منطقه نظامی شرقی، در چارچوب رزمایش مشترک متفقین با بلاروس، یک ناقض مشروط مرز هوایی کشور اتحادیه را رهگیری کردند.
در پیامی آمده است: به عنوان بخشی از تمرین مشترک تصمیم اتحادیه ۲۰۲۲ "Allied Resolve-۲۰۲۲"، خدمه جنگنده های سوخو-۳۵ منطقه نظامی شرقی از فرودگاه منطقه برست رهگیری هواپیمایی را انجام دادند که به طور مشروط حریم هوایی کشور اتحادیه را نقض کرد.
خاطرنشان می شود جنگنده سوخو-۳۵ چندین هشدار به جنگنده متخلف داد، که در نتیجه سرپیی به هدف هوایی نزدیک شد، آن را شناسایی کرد و از طریق رادیو گزارش داد که لازم است در نزدیکترین فرودگاه فرود آید. "متخلف" الزامات را رعایت نکرد، پس از آن سوخو-۳۵ یک سری مانور انجام داد که ادامه پرواز را دشوار کرد و همچنین "آمادگی برای استفاده رزمی از سلاح های هوایی را نشان داد. در نتیجه، مهاجم در فرودگاه بارانویچی فرود آمد، محلی که هواپیما توقیف و خدمه آن توسط یک واحد پلیس نظامی بازداشت شدند.
رزمایش تصمیم اتحادیه ۲۰۲۲ از ۱۰ فوریه در پایگاه های آموزشی ترکیبی نیروهای مسلح بلاروس آغاز شد. آنها مرحله دوم آزمایش نیروهای واکنش دولت اتحادیه را نشان می دهند که تا ۲۰ فوریه ادامه خواهد داشت. هدف بررسی انعکاس تهاجم خارجی و حملات تروریستی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала