روسیه امید بایدن به تهاجم به اوکراین را تحقق نبخشید!

© Sputnik / Vitaly PodvitskiРоссия не оправдала надежд на вторжение
Россия не оправдала надежд на вторжение - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.02.2022
اشتراک
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا پس از تحقق نیافتن پیش بینی خود درباره حمله روسیه به اوکراین، از روس ها خواست که با اوکراینی ها نجنگند.
به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در پیامی خطاب به شهروندان روسیه، از آنها خواست که از ایالات متحده، ناتو یا اوکراین نترسند. کاخ سفید پیام او را در کانال یوتیوب خود منتشر کرد.
بایدن گفت: "ما روس ها را تهدید نمی کنیم و خواهان بی ثباتی در روسیه نیستیم. من شهروندان روسیه را مورد خطاب قرار می دهم - شما دشمنان ما نیستید. و من باور ندارم که کسی خواهان یک جنگ خونین و ویرانگر علیه اوکراین باشد، کشوری که شما با آن چنین روابط نزدیک،وتاریخ و فرهنگ مشترک دارید. 77 سال پیش، مردم ما در کنار یکدیگر برای پایان دادن به بدترین جنگ تاریخ جنگیدند".
میخائیل اولیانوف نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.02.2022
واکنش نماینده روسیه در مذاکرات وین به خبر دروغ رسانه های غربی
یادآور می شود 12 فوریه، پولیتیکو اطلاع داده بود که جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، 16 فوریه را روز آغاز "تهاجم" روسیه به اوکراین اعلام کرده است.
پیشتر کرملین پیشتر به طعنه در مورد گزارش های تعدادی از رسانه های غربی در مورد "تهاجم" روسیه به اوکراین در بامداد امروز اظهار نظر کرده بود، دمیتری پسکوف، سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه پیشنهاد کرده بود که اوکراینی ها برای آمادگی ساعت های زنگ دار خود را کوک کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала