روزنامه سان مقاله خود در مورد "تهاجم" روسیه به اوکراین را ویرایش کرد

CC BY-SA 2.0 / Ministry of Defense of Ukraine/Yuzef Venskovich / War Ukraineروزنامه سان مقاله خود در مورد "تهاجم" روسیه به اوکراین را ویرایش کرد
روزنامه سان مقاله خود در مورد تهاجم روسیه به اوکراین را ویرایش کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.02.2022
اشتراک
روزنامه بریتانیایی سان عنوان و متن مقاله "تهاجم" روسیه به اوکراین را تغییر داد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه انگلیسی سان عنوان و متن مقاله خود را در مورد تاریخ شروع "تهاجم" روسیه به اوکراین تغییر داده است.
روزنامه های انگلیسی روز قبل زمان "تهاجم" را تعیین کرده بودند که ظاهرا در ساعت سه صبح چهارشنبه به وقت محلی اتفاق می افتاد. روزنامه سان، با اشاره به آژانس های اطلاعاتی ایالات متحده، سه بامداد را محتمل ترین زمان نامید. میرور در این باره با استناد به منابعی در اطلاعات آمریکا نوشت که ظاهرا به خبرنگاران این نشریه در کی یف در این مورد اطلاع داده شده است.
در حال حاضر، عنوان و پاراگراف مقاله سان به این شرح است: "اطلاعات آمریکا می گوید روسیه آماده است در هر زمان با حمله موشکی گسترده و 200 هزار سرباز به اوکراین حمله کند". در نسخه اصلی که در آرشیو موجود است، به جای عبارت "در هر زمان"، "فردا ساعت یک بامداد" نوشته شده بود.
علاوه بر این، در نسخه اصلی مقاله آمده بود که طبق گزارشات سازمان اطلاعاتی ایالات متحده، سه بامداد محتمل ترین زمان برای صدور دستوراست. حالا در این قسمت از مقاله نوشته شده است که شب "بی حادثه گذشت".
کرملین پیشتر به طعنه در مورد گزارش های تعدادی از رسانه های غربی در مورد "تهاجم" روسیه به اوکراین در صبح اظهار نظر کرد، دمیتری پسکوف، سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه پیشنهاد داد که اوکراینی ها برای این کار ساعت زنگ دار تنظیم کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала