روش‌های برقراری تماس موجودات فضایی با انسان

© Depositphotos.com / Elen7475 موجودات فضایی
 موجودات فضایی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.02.2022
اشتراک
متخصصان آکادمی علوم ملی آمریکا روش‌هایی را برشمردند که با کمک آن‌ها، موجودات بیگانه می توانند با انسان ارتباط برقرار کنند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "سان"، متخصصان آکادمی علوم ملی آمریکا روش‌هایی را برشمردند که با کمک آن‌ها، موجودات بیگانه می توانند با انسان ارتباط برقرار کنند.
در سند منتشره در سازمان مذکور آمده است:"با درنظرداشت اینکه کهکشان ما فقط یکی از میلیارد کهکشان دیگر است، به احتمال زیاد ما تنها نیستیم".
در این سند، متخصصان روش های برقراری تماس بیگانگان با انسان را توضیح دادند که یکی از آن ها لیزر است که می تواند تا فاصله زیادی پخش شود.
روسیه در حال توسعه طرحی برای تمیز کردن فضا است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.01.2022
روسیه در حال توسعه طرحی برای تمیز کردن فضا است
دیوید گرینسپون، متخصص آستروبیولوژی اعلام کرد که رشد تمدن می تواند راهی برای حرکت و جابجایی ستارگان باشد."آنها می توانستند چیزی را بسازند که از فاصله بسیار دور در سراسر کهکشان و یا از کهکشان دیگر قابل رویت باشد".
متخصصان تعریف کردند که موجودات بیگانه با کمک نشانه‌های غول‌پیکر نیز می توانند جلب توجه کنند. ستاره KIC 8462852که طی چند سال اخیر بطور نامشخصی درخشان تر شد، نظر متخصصان را جلب کرد.
یک روش دیگر برقراری ارتباط با انسان، می تواند سیگنال های مستقیم امواج رادیویی باشد. البته این امر نشاندهنده آن است که موجودات فضایی نه تنها مثل ما فکر می کنند، بلکه از فناوری مشابه ای نیز برخوردارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала