راه های بهبودی بعد از ابتلا به سویه "اومیکرون"

© REUTERSراه های بهبودی بعد از ابتلا به سویه "اومیکرون"
راه های بهبودی بعد از ابتلا به سویه اومیکرون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.02.2022
اشتراک
ایمونولوژیست توصیه کرد کسانی که تحت درمان اومیکرون قرار گرفته اند حداقل هشت ساعت در روز به مدت ۲-۳ هفته بخوابند.
به گزارش اسپوتنیک، ایرینا یارتسوا پزشک عمومی، ایمونولوژیست در مصاحبه ای اظهار کرد: کسانی که تحت درمان اومیکرون، سویه کووید-۱۹ قرار گرفته اند، باید ۸ تا ۱۰ ساعت به مدت دو تا سه هفته بخوابند. بنابراین بدن سریعتر بهبود می یابد و مقابله با استرس روزانه آسان تر خواهد بود.
او توضیح داد که اومیکرون با مسمومیت، ضعف شدید و افزایش خستگی مشخص می شود، بنابراین به بدن باید زمان داده شود تا بهبود یابد و وارد یک ریتم آشنا شود. در دو هفته اول نباید فعالیت بدنی افزایش یابد. حتی نیازی نیست به خود با کار بیش از حد فشار بیاورید و هفته بعد، بار کاری را به حالت معمول افزایش دهید.
وی افزود: همچنین، برای مقابله با عواقب سویه "اومیکرون"، نوشیدن آب فراوان و تغذیه مناسب کمک می کند.
در یک بیمار مبتلا به ایدز 21 جهش ویروس کرونا شناسایی شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.01.2022
در یک بیمار مبتلا به ایدز 21 جهش ویروس کرونا شناسایی شد
در اوایل فوریه، ماریا پولنر ایمونولوژیست گفت که چه علائمی در پس از کووید به احتمال زیاد رخ می دهد.
به گفته پزشک، حتی با حداقل علائم عفونت کروناویروس، ابتلا "دم چند ماهه به شکل بیماری آستنیک" کاملاً امکان پذیر است. اول از همه، این خود را به صورت تنگی نفس، تغییر در بو و طعم، افزایش خستگی، تحریک پذیری و بی تفاوتی نشان می دهد. پیاده روی در هوای تازه، تمرینات تنفسی، رژیم غذایی متعادل، رعایت رژیم کار و استراحت به شما کمک می کند تا سریعتر بهبود پیدا کنید.
پیش از این، در ۱ فوریه، رستم عثمانوف پزشک عمومی و متخصص قلب، گفت که عواقب ویروس کرونا می تواند منجر به افزایش موارد ناتوانی شود.
وی تصریح کرد: بیماران پس از بستری شدن به خاطر ابتلا به کووید-۱۹ اغلب دچار مشکلات سلامتی می شوند و برخی از بیماری ها نیز مزمن می شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала