توقیف سوخت قاچاق در خلیج فارس توسط سپاه

© AFP 2023 / Atta Kenareانتشار ویدئوی نزدیک شدن قایق های سپاه به کشتی های نیروی دریایی آمریکا
انتشار ویدئوی نزدیک شدن قایق های سپاه به کشتی های نیروی دریایی آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.02.2022
اشتراک
نیروی دریایی سپاه پاسداران در خلیج فارس دو شناور حامل سوخت قاچاق را توقیف کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایلنا، مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد: به دستور رئیس حوزه قضایی پارسیان، نیرو‌های ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستقر در این شهرستان، پس از شناسایی ۲ فروند شناور حامل سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس، نسبت به توقیف آن‌ها اقدام کردند.
وی خاطرنشان کرد: قاچاقچیان قصد داشتند این محموله‌های سوخت را به کشور‌های حوزه خلیج فارس منتقل کنند که خوشبختانه با رصد اطلاعاتی و در عملیات منسجم تفنگداران دریایی، شناور‌های مورد نظر، شناسایی و توقیف شدند.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین افزود: مبارزه با قاچاق به ویژه قاچاق سوخت از اولویت‌های مهم و مورد پیگیری مستمر دادگستری هرمزگان در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است و این مهم با تشکیل قرارگاه عملیاتی مقابله با قاچاق سوخت و از طریق کارآمدسازی نظارت‌ها و تشدید برخورد با متخلفین توسط دستگاه قضایی استان پیگیری می‌شود.
وی با اشاره بر لزوم استفاده از ظرفیت نهاد‌های مردمی و دیده‌بانان پیشگیری به منظور مقابله با جرایم و آسیب‌های اجتماعی، افزود: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت قاچاقچیان سوخت از طریق مراجعه به سامانه سجام به آدرس اینترنتیSajam.scpd.ir مراتب را به قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت استان اطلاع دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала