برج تلویزیونی تفلیس به رنگ پرچم ایران درآمد +عکس

© Sputnik / Soheil GhanbarzadehШествие в честь 43-летней годовщины победы исламской революции в Тегеране
Шествие в честь 43-летней годовщины победы исламской революции в Тегеране - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.02.2022
اشتراک
کاربران می‌گویند ایران قسمتی از گرجستان را خریده است.
به گزارش اسپوتنیک، انتشار تصاویری از برج تلویزیونی تفلیس در فضای مجازی، بار دیگر موجبات کنجکاوی کاربران را فراهم کرده است. همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران برج تلویزیونی تفلیس گرجستان به رنگ پرچم ایران درآمد. گفته می‌شود قرار بوده تا ساعت ۱۹:۲۰ دقیقه این برج با پرچم ایران روشن بماند.
این اولین بار در سابقه ۳۰ ساله روابط دیپلماتیک ایران و گرجستان است که پرچم ایران بر روی برج تلویزیونی تفلیس قرار داده شده است. همچنین "داویت زالکالیانی" وزیر امور خارجه گرجستان در نامه‌ای خطاب به حسین امیر عبداللهیان همتای ایرانی خود ضمن تبریک سالگرد انقلاب اسلامی تاکید کرده است که با مشارکت ۲ کشور روابط را توسعه خواهند داد.
بسیاری از کاربران به شایعاتی درباره فروش قسمتی از گرجستان به ایران دامن می‌زنند. عده‌ای بر این باورند ایران برج تلویزیونی را اجاره کرده است. برخی نیز تحت تأثیر رنگ پرچم ایران با بیان جملاتی خاص به آن ادای احترام می‌کنند. کاربری نیز با لحن کنایه‌آمیز بیان کرده است که چین ایران را می‌خرد و ایران گرجستان را تحت سلطه خود در می‌آورد و اصلا معلوم نیست شاید چین گرجستان را هم خریده باشد.
تعدادی از کاربران نیز بر این عقیده‌اند چند کشور همسایه ایران مستعمره این کشور هستند اما از طرفی تعدادی دیگر می‌گویند ایران کشوری صلح طلب و دوست کشورهای همسایه خود محسوب می‌شود. بعضی از کاربران نیز با اشاره به وضعیت نامناسب معشیتی بیان می‌کنند یک کشور صلح طلب ابتدا به مشکلات مردم خود رسیدگی می‌کند و بعد از آن به کشورهای دیگر کمک می‌رساند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала