رونمایی از پهپادهای جدید ایران +فیلم

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / پهپاد ایران
پهپاد ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.02.2022
اشتراک
سرتیپ آشتیانی: بی شک صنعت پهپاد یکی از نقاط قابل اتکا در افزایش اقتدار و بنیه دفاعی جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران، سرتیپ آشتیانی اظهار کرد که بی شک صنعت پهپاد یکی از نقاط قابل اتکا در افزایش اقتدار و بنیه دفاعی جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه "پهپاد" یکی از ارکان کلیدی توان رزمی و عملیاتی نیروهای مسلح در افق‌هایی فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی است، گفت: "تا رسیدن به قله‌های توانمندی در این عرصه، راه طولانی در پیش داریم. امروز نقش پهپادها در صحنه‌های جنگ، انواع مأموریت‌های اطلاعاتی و عملیاتی از جمله مراقبت، شناسایی اپتیکی و سیگنالی، رزمی، جنگال و ... غیرقابل انکار است و این محصول راهبردی به عنوان یکی از سامانه‌های اصلی در همه صحنه‌های رزم زمینی، هوایی، دریایی و ... نقشی کاربردی و کلیدی دارد.
قدم گذاشتن در تولید نسل‌های بسیار پیشرفته پهپادی، گوشه‌ای از عزم، اراده و باور وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و تحقق شعار "ما می‌توانیم" است.
انتظارات از صنعت پهپاد، قابلیت‌ها و مأموریت‌های آن فرای آن چیزی است که تاکنون محقق شده است؛ ما در دوره کنونی در نظر داریم با توسعه قابلیت‌ها، نوع مأموریت و تنوع کاربری پهپاد در نیروهای مسلح و کشورهای دوست، این محصول بسیار راهبردی را به عنوان یکی از ارکان آرایه‌های هوشمند دفاعی برتری‌ساز و قابل اتکا در عرصه‌های مختلف رزم کشور نهادینه کنیم".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала