اپل سرویسی را برای استفاده از آیفون به عنوان پایانه پرداختی معرفی کرد

© REUTERS / Dado Ruvic/Illustrationاپل
اپل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.02.2022
اشتراک
سرویس Tap to Pay آیفون شما را به پایانه پرداخت تبدیل می کند و شما می‌توانید هزینه سفارش خود را با استفاده از کارت بدون تماس، Apple Pay یا سرویس پرداخت دیگری پرداخت کنید. Tap to Pay همچون Apple Pay از فناوری NFC استفاده می کند.
به گزارش اسپوتنیک، توسعه دهندگان خواهند توانست از طریق برنامه ویژه ای که شرکت بعدا منتشر خواهد کرد، پرداخت ها را بپذیرند. این برنامه در آیفون XS و نسخه های جدیدتر کار خواهد کرد. همه تراکنش‌ها، مانند Apple Pay، رمزگذاری خواهند شد، بنابراین اپل نمی‌داند چه کسی و چگونه خرید می‌کند.
اپل  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.02.2022
اپل قصد دارد در ماه مارس یک آیفون ارزان قیمت جدید عرضه کند
همچنین در نسخه بتای آینده سیستم عامل آی اواس (iOS)، سرویس SDK برای ادغام این عملکرد در برنامه های تلفن همراه در دسترس خواهد بود.
شرکت Stripe، اولین شرکتی خواهد بود که راه حل پیشنهادی اپل را اجرا می کند. این شرکت وعده داده است که سایر خدمات در اواخر سال 2022 فعال خواهند شد. اپل از جمله سیستم های پرداختی که از این فناوری پشتیبانی می کنند از آمریکن اکسپرس، Discover، مسترکارت (Mastercard) و ویزا (Visa) نام می برد.
در اوت 2020، اپل توسعه دهنده برنامه پرداخت Mobeewave را با سرمایه گذاری به مبلغ 100 میلیون دلار از Sberbank خریداری کرد. این شرکت در حال توسعه قابلیتی است که هر گوشی هوشمند را به یک پایانه پرداخت مستقل تبدیل می کند.
در ابتدا، این سرویس فقط برای فروشندگان آمریکایی در دسترس خواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала