انتقاد بی امان سرمربی استقلال به عدم انتخاب بازیکنانش در جام‌جهانی توسط اسکوچیچ +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / فرهاد مجیدی
فرهاد مجیدی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.02.2022
اشتراک
فرهاد مجیدی خطاب به اسکوچیچ: "دفاع تیم من به تمام دفاع‌های تیم ملی فوتبال می‌ارزد."
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئویی از کنفرانس خبری فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال در برخی سایت‌های ورزشی و فضای مجازی منتشر شده است که انتقاد شدید وی از دراگان اسکوچیچ واکنش کاربران را نیز به همراه داشته است.
در این ویدئو فرهاد مجیدی با لحنی تند اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را به خاطر دعوت نکردن بازیکنان تیمش به اردوی تیم ملی مورد انتقاد قرار داده است. مجیدی در ادامه گفته است که نمی‌داند چه اتفاقی باید برای استقلال می‌افتاد که بازیکنانش به تیم ملی دعوت شوند؟ زیرا آن‌ها بهترین نتیجه را در نیم فصل اول گرفتند و از لحاظ خط حمله و خط دفاع چیزی کم ندارند و در ایران هرچه بگردید بهتر از دفاع استقلال پیدا نمی‌کنید. وی همچنین اظهار کرد که تمام ایران فهمیدند مشکل تیم ملی فوتبال چیست اما اسکوچیچ هنوز متوجه نشده است. او در این باره مدعی شده که دراگان اسکوچیچ با انتخاب نکردن بازیکنان دفاع استقلال انگیزه بازی را در آن‌ها کشته است و اسکوچیچ را به حرکت غیرحرفه‌ای متهم کرده است.
بسیاری از کاربران به زبان نیش دار فرهاد مجیدی واکنش منفی نشان می‌دهند. عده‌ای دیگر نیز ضمن مورد تمسخر قرار دادن سرمربی تیم استقلال دعوت نشدن بازیکنان استقلال را ناشی از کنایه‌های بی‌مورد او به اسکوچیچ می‌دانند. برخی دیگر از کاربران ضمن طرفداری از فرهاد مجیدی او را به آرامش دعوت می‌کنند و از او می‌خواهند همانطور که خودش انتظار رفتار حرفه‌ای دارد با دیگر مربیان برخورد کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала