بنت: اسرائیل آزادی عمل علیه ایران را حفظ می کند

© REUTERS / Ronen Zvulunبنت: اسرائیل آزادی عمل علیه ایران را حفظ می کند
بنت: اسرائیل آزادی عمل علیه ایران را حفظ می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.02.2022
اشتراک
نخست وزیر اسرائیل اذعان کرد، که اسرائیل در هر صورت در رابطه با ایران خودمختار است.
به گزارش اسپوتنیک، در بحبوحه گفتگوهای جاری در وین بر سر برنامه هسته ای ایران و تشدید تنش های منطقه ای بر سر تبادل حملات بین حوثی های یمن و کشورهای حاشیه خلیج فارس، نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل، روز یکشنبه در افتتاحیه نشست هفتگی دولت گفت که ایران بزرگترین تهدید برای اسرائیل است و دولت یهود برای اقدامات علیه تهران با یا بدون توافق هسته ای آزاد خواهد ماند.
نخست وزیر اسرائیل گفت: بزرگترین تهدید برای اسرائیل، ایران است. برنامه هسته ای ایران بر عهده دولت اسرائیل است و البته ما ناظر مذاکرات در وین هستیم.
فعال‌سازی سامانه موشکی اسرائیلی 'گنبد آهنین' در آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.02.2022
گزارش و تحلیل
آیا گنبد آهنین اسرائیل به امارات می رسد؟
بنت افزود: ما در حال حاضر در حال رفع نقاط ضعف خود و ایجاد قدرت نظامی اسرائیل برای سال ها و حتی دهه های آینده هستیم. اسرائیل در هر صورت، با توافق یا بدون توافق، آزاد خواهد ماند.
در حال حاضر مذاکراتی در وین برای تمدید برجام و لغو تحریم های واشنگتن در جریان است. با توجه به مذاکرات و گفتگوها درباره امکان گفتگوی مستقیم میان نمایندگان آمریکا و ایران در این زمینه، یکی از نمایندگان وزارت خارجه آمریکا به اسپوتنیک گفت که واشنگتن تصمیم گرفته است معافیت‌ های لغو شده قبل از تحریم‌ های برنامه هسته ای ایران را بازگرداند.
در عین حال خاطرنشان باید شد که واشنگتن این اقدام را دادن امتیازی به تهران نمی داند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала