وقتی پوتین و شی جین پینگ پیراشکی درست می کنند + ویدئو

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر وقتی پوتین و شی جین پینگ پیراشکی درست می کنند + ویدئو
وقتی پوتین و شی جین پینگ پیراشکی درست می کنند + ویدئو  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.02.2022
اشتراک
ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن پوتین و شی جین پینگ در پکن چای نوشیدند، همچنین نوعی غذای محلی پیراشکی (پلمنی) درست می کنند و پانداها را تماشا می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن رهبران روسیه و چین در پکن چای نوشیدند، همچنین نوعی غذای محلی پیراشکی درست می کنند و پانداها را تماشا می کنند.
در نتیجه دیدار ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و شی جین پینگ، رئیس جمهور چین، ویدئویی در تلویزیون چین منتشر شد که نشان دهنده تماس های دوستانه بین رهبران دو کشور است.
در این ویدئو پوتین و شی جین پینگ در حال دیدن رژه نظامی، نوشیدن چای در طول مراسم، درست کردن پیراشکی و تماشای پانداها نشان داده شده است.
همکاری دیپلماتیک بین رهبران کشورها دوستی چین و روسیه رو به پیشرفت است.
گفتگوهای پوتین و همتای چینی اش شی جین پینگ در پکن پایان یافت. این دیدار تقریباً سه ساعت به طول انجامید. بر اساس نتایج آن، بسته ای از اسناد بین دولتی، بین بخشی و تجاری امضا شد و رهبران بیانیه مشترکی را تصویب کردند.
پیش از این، رئیس دولت روسیه در دیدار مشترک با شی جین پینگ گفته بود که روابط مسکو و پکن ویژگی بی سابقه ای پیدا کرده است. به گفته وی، چین و روسیه به حمایت از یکدیگر ادامه می دهند. وی همچنین ابراز اطمینان کرد که ورزشکاران روسیه و چین در المپیک عملکرد خوبی خواهند داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала