هرگز این نوشیدنی را با وعده غذایی خود نخورید

© Fotolia / Makieniهرگز این نوشیدنی را با وعده غذایی خود نخورید
هرگز این نوشیدنی را با وعده غذایی خود نخورید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.02.2022
اشتراک
اگر قهوه را با غذاهای چرب با پروتئین حیوانی در هنگام غذا خوردن می نوشید، متأسفانه با این کار تمام فواید آن از بین می رود.
به گزارش اسپوتنیک، آنتونینا ساوولیوک، متخصص تغذیه در روسیه گفت: می توانید قهوه را همراه با وعده های غذایی بنوشید، به خصوص اگر قهوه شما طبیعی تهیه شده باشد و حاوی مواد افزودنی نباشد، اما فراموش نکنید حتما بعد قهوه یک لیوان آب بخورید.
این متخصص تغذیه در ادامه گفت: "مواد فعال بیولوژیکی، آنتی اکسیدان ها و کاتچین های موجود در قهوه به راحتی به پروتئین ها و کلسیم در غذای شما متصل می شوند. اگر قهوه را با غذاهای چرب با پروتئین حیوانی می نوشید، شیر یا خامه را به نوشیدنی اضافه کنید، متأسفانه با این کار تمام فواید آن از بین می رود. این متخصص تغذیه گفت: قهوه در هنگام تعامل با پروتئین، به عنوان یک ماده به سختی هضم می شود."
اگر هر روز دو فنجان قهوه بخورید، چه اتفاقی در بدن شما می افتد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.01.2022
اگر هر روز دو فنجان قهوه بخورید، چه اتفاقی در بدن شما می افتد
این متخصص نوشیدن قهوه را در هنگام صبحانه یا بین میان وعده ها توصیه می کند که با یک لیوان آب همراه شود. قهوه تعادل اسید و باز را به شدت از بین می برد و کمی غذا را "اکسید" می کند، همچنین دارای اثر ادرارآور است، آب را از جریان خون خارج می کند، بنابراین یک لیوان آب بعد از یک فنجان قهوه عادتی است که برای همه مفید خواهد بود.
این متخصص تغذیه نتیجه گیری کرد: "اگر نیم ساعت یا یک ساعت بعد از غذا خوردن صبر کنید و سپس قهوه بنوشید بهتر است. زیرا قهوه با شیر، با هورمون انسولین دوباره در خون شما افزایش می یابد. و این یک هورمون بسیار قوی است که از سوزاندن چربی جلوگیری می کند. در نتیجه قهوه را نیم ساعت قبل یا یک ساعت بعد غذا میل کنید."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала