ناو گروه نیروی دریایی روسیه وارد سوریه شد

© Sputnik / Igor Zarembo /  مراجعه به بانک تصاویر ناو گروه نیروی دریایی روسیه وارد سوریه شد
ناو گروه نیروی دریایی روسیه وارد سوریه شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.02.2022
اشتراک
سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه امروز جمعه اعلام کرد ناو گروه متشکل از شش فروند کشتی نفربر بزرگ ناوگان های شمالی و بالتیک نیروی دریایی روسیه وارد مرکز لجستیک در طرطوس سوریه شدند.
به گزارش اسپوتنیک در اطلاعیه منتشره آمده است: "گروه کشتی های نفربر ناوگان های شمالی و بالتیک، متشکل از شش فروند کشتی بزرگ "پیوتر مورگونوف"، "گئورگی پوبدونوستس"، "اولنگورسکی گورنیاک"، "کورولیوف"، "مینسک" و "کالینینگراد" در چارچوب رزمایش نیروی دریایی روسیه که زیر نظر فرمانده کل نیروی دریایی دریاسالار نیکولای اومنوف انجام شد، با عبور از اروپا وارد بخش شرقی دریای مدیترانه شد. طول کل این سفر بیش از 6000 مایل دریایی بود".
آمریکا از آغاز مقابله با نیروی دریایی روسیه خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.10.2021
آمریکا از آغاز مقابله با نیروی دریایی روسیه خبر داد
در حال حاضر، کشتی‌ها در بندر طرطوس سوریه قرار دارند و در آنجا ذخایر سوخت و روغن صنعتی، آب آشامیدنی و غذا را تا استانداردهای لازم تکمیل می‌کنند.
مرکز لجستیک نیروی دریایی روسیه در سواحل مدیترانه نزدیک بندر طرطوس واقع شده و توقفگاه، بازسازی آمادگی فنی و تعمیر کشتی‌های جنگی روسیه و همچنین تکمیل تجهیزات لازم و سایر اموال را تا استانداردهای لازم فراهم می‌کند.
کشتی های بزرگ پروژه 11711 ("پیوتر مورگونوف") و 775 ("گئورگی پوبدونوستس"، "اولنگورسکی گورنیاک"، "کورولیوف"، "مینسک" و کالینینگراد) برای پیاده کردن نفر در ساحل غیر مجهز و انتقال نیرو و محموله از طریق دریا در نظر گرفته شده وقابلیت حمل انواع خودروهای زرهی را دارند.
بر اساس برنامه آموزشی نیروهای مسلح فدراسیون روسیه برای سال 2022، در ماه های ژانویه تا فوریه، مجموعه ای از رزمایش های دریایی در تمام مناطق تحت مسئولیت ناوگان های روسیه زیر نظر دریاسالار اومنوف فرمانده کل قوا نیروی دریایی روسیه برگزار خواهد شد.
تمرکز اصلی این رزمایشها ، تمرین عملیات نیروهای ن دریایی و هوافضا برای حفاظت از منافع ملی روسیه در اقیانوس ها و همچنین مقابله با تهدیدات نظامی علیه روسیه از مسیرهای دریایی و اقیانوسی است. این رزمایش آب های دریاهای مجاور خاک روسیه و همچنین مناطق مهم عملیاتی اقیانوس جهانی را پوشش خواهد داد.
همچنین رزمایش های جداگانه ای در آب های مدیترانه، شمال، دریای اوخوتسک، شمال شرقی اقیانوس اطلس و در اقیانوس آرام برگزار می شود. در مجموع، در نظر است از بیش از 140 کشتی جنگی و شناور پشتیبانی، بیش از 60 هواپیما، 1000 دستگاه تجهیزات نظامی و حدود 10000 سرباز استفاده شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала