https://spnfa.ir/20220204/زشتترین-اما-ایمنترین-خودرو--عکس-10009050.html
زشتترین اما ایمنترین خودرو + عکس
زشتترین اما ایمنترین خودرو + عکس
اسپوتنیک ایران
در نتیجه تلاش عجیب یک مهندس آمریکایی برای ساخت ایمنترین خودرو، موتور و محفظه سرنشین از یکدیگر جدا ساخته شدند. 04.02.2022, اسپوتنیک ایران
2022-02-04T18:03+0330
2022-02-04T18:03+0330
2022-02-04T18:03+0330
جهان
https://cdn1.img.spnfa.ir/img/174/89/1748978_0:526:2048:1678_1920x0_80_0_0_61f9bcea0f39b1419ff7fcfff4284888.jpg
به گزارش اسپوتنیک، تلاش والتر جروم، یک مهندس آمریکایی در تلاشی عجیب برای ساختن امنترین خودرو تصمیم گرفت تا موتور و محفظه سرنشین را از یکدیگر جدا کند و نتیجه این تلاش خودروی "Sir Vival" بود.این خودرو به طرز باورنکردنی زشت، به ویژه در سال ۱۹۵۸ در عصر خودروهای بسیار زیبا و در اوج طراحی آمریکایی بسیار جلب توجه میکرد. نام این خودرو از روی کلمه Survival، "بقا" گرفته شده و شاسی اصلی آن (در واقع، با کمی کشش) نش کلاسیک ۱۹۴۸ بود.چرخش با استفاده از یک دنده قدرتمند که توسط فرمان به حرکت در می آمد انجام می شد که این پروسه سریع امکان پذیر بود، اما چرخش قسمت جلو در زمانی که ماشین ثابت بود بسیار دشوار بود. سالن سه گانه کاملاً از موتور جدا شده بود. نیروی محرکه در عقب خودرو باقی ماند، که تا حدودی کنترل آن را پیچیده کرد، به خصوص زمانی که بدنه در یک پیچ خمیده بود.
اسپوتنیک ایران
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
اسپوتنیک ایران
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
خبرها
fa_FA
اسپوتنیک ایران
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.spnfa.ir/img/174/89/1748978_0:334:2048:1870_1920x0_80_0_0_5348a9b9b1c77fb210e6858ab8d85536.jpgاسپوتنیک ایران
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
جهان
زشتترین اما ایمنترین خودرو + عکس
در نتیجه تلاش عجیب یک مهندس آمریکایی برای ساخت ایمنترین خودرو، موتور و محفظه سرنشین از یکدیگر جدا ساخته شدند.
به گزارش اسپوتنیک، تلاش والتر جروم، یک مهندس آمریکایی در تلاشی عجیب برای ساختن امنترین خودرو تصمیم گرفت تا موتور و محفظه سرنشین را از یکدیگر جدا کند و نتیجه این تلاش خودروی "Sir Vival" بود.
این خودرو به طرز باورنکردنی زشت، به ویژه در سال ۱۹۵۸ در عصر خودروهای بسیار زیبا و در اوج طراحی آمریکایی بسیار جلب توجه میکرد. نام این خودرو از روی کلمه Survival، "بقا" گرفته شده و شاسی اصلی آن (در واقع، با کمی کشش) نش کلاسیک ۱۹۴۸ بود.
چرخش با استفاده از یک دنده قدرتمند که توسط فرمان به حرکت در می آمد انجام می شد که این پروسه سریع امکان پذیر بود، اما چرخش قسمت جلو در زمانی که ماشین ثابت بود بسیار دشوار بود. سالن سه گانه کاملاً از موتور جدا شده بود. نیروی محرکه در عقب خودرو باقی ماند، که تا حدودی کنترل آن را پیچیده کرد، به خصوص زمانی که بدنه در یک پیچ خمیده بود.