درخواست فدراسیون کشتی آمریکا از ایرانیان: در لغو سفرتان تجدیدنظر کنید

© Photo / IRNAدرخواست فدراسیون کشتی آمریکا از ایران: در لغو سفرتان تجدیدنظرکنید
درخواست فدراسیون کشتی آمریکا از ایران: در لغو سفرتان تجدیدنظرکنید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.02.2022
اشتراک
فدراسیون کشتی آمریکا از ایران خواست درباره عدم سفر به آمریکا تجدیدنظر کند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل ازایسنا، پس از خودداری آمریکا از صدور ویزا برای برخی از اعضای کاروان اعزامی کشتی ایران به آمریکا، سفر تیم ملی کشتی آزاد به این کشور برای انجام دیدار دوستانه که قرار بود ۲۳بهمن در تگزاس برگزار شود، لغو شد.
سفر تیم ملی کشتی آزاد ایران  به آمریکا لغو شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.02.2022
سفر تیم ملی کشتی آزاد ایران به آمریکا لغو شد
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران، طی نامه‌ای به رئیس فدراسیون کشتی آمریکا، عدم امکان حضور ایران برای انجام مسابقه دوستانه ورزشی تیم به تیم با تیم کشتی آزاد این کشور را اعلام کرد.
در حالی که USA Wrestling به عنوان نهاد ملی کشتی در ایالات متحده هیچ گونه دخالتی در تصمیم‌گیری‌های مربوط به صدور روادید ندارد، اما به طور منظم و مستقیم با فدراسیون کشتی ایران در مورد اقدامات لازم در مورد فرایند صدور ویزا ایالات متحده در ارتباط بوده است.
فدراسیون کشتی آمریکا رسماً از فدراسیون کشتی ایران درخواست کرده که در تصمیم خود تجدید نظر کند و هیاتی را که تایید شده برای ورود به این رقابت‌ها به آمریکا اعزام کند. ایالات متحده آمریکا و ایران هم‌چنان می‌توانند میزبان یک دیدار دوگانه بسیار جذاب باشند که به نفع هر دو تیم ملی خواهد بود و برای طرفداران کشتی در سراسر جهان نمایشی هیجان انگیز از این ورزش را فراهم می‌کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала