پوتین از رشته های ورزشی مورد علاقه خود سخن گفت

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин во время встречи с президентом Исламской Республики Иран Сейедом Эбрахимом Раиси
Президент РФ Владимир Путин во время встречи с президентом Исламской Республики Иран Сейедом Эбрахимом Раиси - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.02.2022
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مصاحبه با رسانه های چین درباره ورزش های مورد علاقه خود صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، متن این گفتگو در وبسایت کرملین منتشر شده است.
پوتین حاطرنشان کرد فقط هاکی و اسکی آلپاین را دوست ندارد، که در هر فرصتی سعی می کند به آن بپردازد. وی گفت من عاشق بیاتلون و اسکیت نمایشی هستم که ورزشکاران ما به طور سنتی بسیار قوی هستند. من به پرش با اسکی از ترامپلین نیز علاقه مند هستم". رهبر روسیه در عین حال شکایت کرد که به دلیل کمبود وقت، فقط مسابقات را از تلویزیون تماشا می کند.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.02.2022
پوتین از سطح بالای بی سابقه همکاری بین روسیه و چین خبر داد
در سپتامبر 2021، پوتین اعلام داشت که تمرینات بوکس را ترک کرده و پس از شکستن بینی خود به کشتی رو آورده است. او در دیدار با ورزشکاران المپیک در کرملین به یاد آورد که در تمرین سوم یا چهارم مصدوم شده است. به گفته وی، پس از آن به پزشکان مراجعه نکرد، اگرچه دست زدن به بینی او غیرممکن بود.
رئیس جمهور روسیه استاد ورزش جودو و سامبو اتحاد جماهیر شوروی است و همچنین دارای عنوان مربی افتخاری روسیه در سامبو و نشان فدراسیون بین المللی شنا است. بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت کرملین، پوتین از اسکی آلپاین و هاکی نیز لذت می برد. رهبر روسیه تفریحات پر تحرک از جمله ماهیگیری، اسب سواری و قایق رانی در رودخانه را ترجیح می دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала