رفتار جالب توجه وزیر کار سوئدی‌ها +عکس

CC BY-SA 3.0 / Takeaway / ساندویچ
ساندویچ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.02.2022
اشتراک
انتشار تصویری از وزیر کار سوئد در شبکه‌های اجتماعی بازتاب فراوانی داشته است.
به گزارش اسپوتنیک، تصویر منتشر شده در فضای مجازی از ایلبا جولیا مارگارتا جوهانسون وزیر کار سوئد، که در حال بازگشت از کار برای خودش ساندویچ خریده و و با یک لبخند شیرین و نگاه به دوربین حس متفاوت خود را به کاربران منتقل می‌کند، با انتقادهای مثبت بسیاری از این کاربران همراه شده است.
کاربران فراوانی نسبت به این تصویر واکنش‌های مختلفی و غالبا مثبت نشان می‌دهند. عده‌ای از کاربران ضمن مقایسه کردن این بانو با وزیران و مسئولان ایرانی عنوان می‌کنند که در ایران هم فرمانده یا یک مسئول حتی از یک شهرستان کوچک، هم بادیگارد دارد و هم جواب سلام کسی را نمی‌دهد و وای به حال مقام‌های بالاتر در ایران که بسیاری از آنها ضمن اینکه مفید واقع نمی‌شود چه فخرفروشی‌هایی که نمی‌کنند!
و متاسفانه در ایران به جای رفع مشکل معیشت و مسائل روز مردم، ترویج چند همسری، تفکیک‌‌ جنسیت‌ها و تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری و به هر قیمتی را می‌کنند.
برخی‌ از کاربران نیز به این موضوع اشاره دارند که مسئولان زن در خیلی از کشور‌های مختلف دیده شده که بی‌آلایش و ساده هستند و نسبت به مردان مسئول بی‌حاشیه‌تر زندگی می‌کنند و به بهترین شیوه به وظایف‌شان عمل می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала