آلمان پخش کانال تلویزیونی RT DE را ممنوع کرد

© Sputnik / NIKITA LUENNEMANNRT DE
RT DE - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.02.2022
اشتراک
در آلمان پخش کانال تلویزیونی RT DE بر روی تمامی پلتفرم‌ها به دلیل عدم وجود مجوز، ممنوع کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کمیسیون ثبت و نظارت تنظیم کننده رسانه‌های آلمانی MABB، پخش کانال تلویزیونی RT DE در این کشور را به دلیل عدم وجود مجوز ممنوع کرد.
در اطلاعیه مطبوعاتی این ارگان آمده است: کمیسیون ثبت و نظارت ... در ۱ فوریه ۲۰۲۲ رسماً معترض شدده و این سازمان و پخش برنامه RT DE در آلمان را ممنوع اعلام کرده است، زیرا طبق قانون رسانه‌ها مجوز لازم برای این کار وجود ندارد.
این کمیسیون همچنین می‌افزاید که RT DE یک برنامه پخش است که نیاز به مجوز، بند ۵۲ پيمان دولتی در مورد فعاليت های ارائه دهندگان خدمات در حوزه رسانه‌ها، دارد.
مارگاریتا سیمونیان، سردبیر شبکه آر‌تی در واکنش به این موضوع در کانال تلگرامی خود نوشت: امروزه تنظیم کننده آلمانی MABB تصمیم گرفت که شرکت تولید RT DE Productions باید پخش بر روی ماهواره یوتلست، تلویزیون هوشمند، وب سایت RT و برنامه و همچنین بر روی پلت فرم اودیسه را متوقف کند.
پاسخ مقامات روسیه به حذف کانال های آرتی در یوتیوب: برای آنها آزادی بیان وجود ندارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.09.2021
پاسخ مقامات روسیه به حذف کانال های "آرتی" در یوتیوب: برای آنها آزادی بیان وجود ندارد
سیمونیان افزود: RT DE Productions در واقع پخش نمی شود، چه در اروپا و چه در هر جای دیگری. این شرکت برنامه‌های متعددی برای RT DE تولید می‌کند که از مسکو پخش می‌شود و تمام حقوق پخش مربوطه در آلمان و دیگر ۳۲ کشور اروپایی را دارد.
سردبیر شبکه آر‌تی بیان داشت: این کاملا مزخرف است. ما از پخش دست برنمی‌داريم. شبیه به اینست که روسکومنادزور، دویچه وله را از پخش در وب سایت خودشان منع کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала