گوشت گیاهی اسرائیل برای اروپا+ عکس

© Fotolia / Natalia Klenovaاستیک از گوشت مرمری گاو
استیک از گوشت مرمری گاو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.02.2022
اشتراک
شرکت اسرائیلی می خواهد گوشت گیاهی را به بازار اروپا عرضه کند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "بلومبرگ"،شرکت دانش‌بنیان اسرائیلی Redefine Meat اعلام کرد که 135 میلیون دلار سرمایه جذب دور جدید تولید گوشت گیاهی کرده است تا فروش استیک های گیاهی به اروپا را آغاز کند.
این شرکت قصد دارد عرضه محصولات گوشتی بر پایه گیاهی و تولیدشده با پرینت سه‌بعدی را در رستوران‌های منتخب در اروپا آغاز ‌کند و قصد دارد کارخانه جدیدی در هلند بسازد و تا پایان سال، استیک های خود را به 5000 مرکز فروش در اروپا عرضه کند. کشورهای بریتانیا، هلند و آلمان مهمترین بازارها خواهند بود.
گفتنی است، گیاهخواران دلایل متفاوتی برای انتخاب این نوع رژیم غذایی دارند. آن‌هایی که تنها به دلیل اجتناب از درد و رنج حیوانات خوردن گوشت را ترک کرده‌اند شاید هنوز گاهی دلشان برای مزه کباب تنگ شود. این دل‌تنگی و بازار رو به رشد محصولات وگان و گیاهخواری باعث شده تولید گوشت آزمایشگاهی برای سرمایه‌گذاران بازار جذابی باشد و پول‌های روانه شده در این بخش به‌زودی تولید و مصرف این نوع گوشت را برای همه مقرون‌به‌صرفه خواهد کرد.
این محصولات که از ترکیبی از پروتئین نخود، سویا، چغندر، نخودفرنگی و چربی نارگیل ساخته‌شده‌اند، پروتئین بالایی دارند، بدون کلسترول هستند و ظاهر، طبخ، احساس و طعم گوشت واقعی را دارند.
در ساخت این استیک‌های پیشتاز از چاپگرهای سه‌بعدی و جوهر خوراکی استفاده می‌شود. این شرکت قصد دارد چاپگرها و کارتریج‌های خود را به توزیع‌کنندگان گوشت در سرتاسر جهان بفروشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала