پوتین: غرب در پاسخ به پیشنهادات تضمین امنیتی سه شرط روسیه را نادیده گرفت

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: غرب در پاسخ به پیشنهادات تضمین امنیتی سه شرط روسیه را نادیده گرفت
پوتین: غرب در پاسخ به پیشنهادات تضمین امنیتی سه شرط روسیه را نادیده گرفت  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.02.2022
اشتراک
ولادیمیر پوتین در دیدار با نخست وزیر مجارستان در واکنش به پاسخ غرب به پیشنهادات تضمین امنیتی، از جمله عدم گسترش ناتو، سه شرط کلیدی را در نظر نگرفت.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور روسیه در واکنش به جواب غرب به پیشنهادات امنیتی روسیه اعلام نمود که غرب در پاسخ به ضمانت های امنیتی، 3 خواسته کلیدی روسیه را در نظر نگرفته است.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت که غرب در پاسخ به پیشنهادات روسیه برای تضمین‌های امنیتی، از جمله عدم گسترش ناتو، توجه کافی به سه خواسته اصلی ننموده است.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.12.2021
پوتین، یکی از مسائل مهم امنیت روسیه را نام برد
وی گفت: "ما سه خواسته کلیدی خود در خصوص جلوگیری از گسترش ناتو، امتناع از استقرار سامانه‌های تسلیحاتی ضربتی در نزدیکی مرزهای روسیه و بازگرداندن زیرساخت‌های نظامی این بلوک در اروپا به وضعیت سال 1997 را مشاهده نکردیم".
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت، روسیه در حال تجزیه و تحلیل پاسخ های آمریکا و ناتو در زمینه تضمین های امنیتی است.

پوتین پس از پایان مذاکرات خود با نخست وزیر مجارستان در کنفرانس خبری گفت: "ما به دقت در حال تجزیه و تحلیل پاسخ مکتوب دریافت شده در 26 ژانویه از سوی ایالات متحده و ناتو هستیم. اما از قبل روشن است و من به نخست وزیر (مجارستان) هم این مورد را اطلاع دادم که نگرانی های اساسی روسیه نادیده گرفته شده است."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала