واکنش کاربران به سرقت از منزل سرمربی جوان و پرحاشیه استقلال +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / فرهاد مجیدی
فرهاد مجیدی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.01.2022
اشتراک
سارقان به گاو صندوق منزل فرهاد مجیدی دستبرد زدند.
به گزارش اسپوتنیک، سرقت در زمان کوتاه از منزل سرمربی استقلال در حالیکه خودش و مادرش در خانه حضور داشتند سوژه داغ خبری فضای مجازی در میان کاربران و هوادارانش شده است.
شنبه شب منزل فرهاد مجیدی سرمربی استقلال مورد دستبرد سارقین قرار گرفته است. مجیدی که در خانه‌ای دو طبقه ویلایی به همراه مادرش زندگی می‌کند، هنگامی که برای سر زدن به مادرش به طبقه بالا رفته بود، پس از بازگشتش که دقایقی کوتاه طول نکشید، ناگهان متوجه سرقت از گاو صندوقی شد که در آن اموال شخصی و اوراق بهادار خود را نگداری می‌کرده است. هنوز از میزان خسارتی که در این سرقت به مجیدی وارد شده اطلاعی در دست نیست اما به نظر می‌رسد خسارت سنگینی متوجه سرمربی استقلال شده است.
بسیاری از کاربران با ابراز تاسف از سرقت پیش آمده، با سر مربی جوان تیم استقلال ابراز همدردی می‌کنند. تعدادی از آن‌ها نیز گمان می‌کنند این سرقت می‌تواند کار فردی باشد که کاملا فرهاد مجیدی و مادرش را زیر نظر گرفته است. بعضی دیگر از کاربران به ضرورت چک کردن دوربین‌های امنیتی اشاره می‌کنند و سرعت عمل سارقان برایشان باور نکردنی است.و ماجرا را شبیه به یک فیلم پلیسی می‌بینند. جمعی از کاربران نیز با لحنی کنایه‌آمیز این ماجرا را به دشمنی بعضی افراد با مدیران باشگاه استقلال نسبت می‌دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала