در ژاپن از سلاح روسی نام برده شده که آینده را تعیین می کند

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر در ژاپن از سلاح روسی نام برده شده که آینده را تعیین می کند
در ژاپن از سلاح روسی نام برده شده که آینده را تعیین می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.01.2022
اشتراک
پورتال ژاپنی ترافیک نیوز درباره اسلحه قدرتمند روسی مطلب نوشت.
به گزارش اسپوتنیک، یکی از کارشناسان پورتال ژاپنی ترافیک نیوز در مورد ویژگی های خودروی جنگی پشتیبانی تانک "ترمیناتور" و مزیت های منحصر به فرد آن صحبت کرد.
نویسنده شباهتهایی بین خودروی جنگی پشتیبانی تانک با تانک "مارک 1" از جنگ جهانی اول دید. هدف آن ماشین محافظت از سربازان در برابر حمله پیاده نظام دشمن بود. در طول جنگ جهانی دوم، تانک ها علیه یکدیگر می جنگیدند. اما اکنون خودروهای زرهی به نقطه ای در توسعه فناوری رسیده اند که در آن برخوردهای رودررو بسیار پرهزینه شده است و تانک ها تا حدودی به وظایف ابتدای قرن گذشته بازگشته اند.
این کارشناس گفت: "ترمیناتور" در ابتدا دارای چهار برجک بود که دو برجک برای توپ و مسلسل بود، اما بعداً تنها یکی ماند با دو توپ 30 میلی متری و یک مسلسل. این وسیله نقلیه دارای دو نارنجک انداز بر روی بدنه است، محفظه های پرتاب با چهار موشک هدایت شونده 9M120-1F / 4 در دو طرف برجک نصب شده است که می تواند اهداف زرهی را در فاصله حداکثر شش کیلومتری مورد اصابت قرار دهد.
خاطرنشان می شود که این اسلحه اگرچه ضد تانک محسوب می شود، اما در واقع برای شکست نیروی انسانی دشمن در استحکامات طراحی شده اند. خودروی جنگی پشتیبانی تانک ها به دستگاها و سنسورهای مختلفی مجهز هستند که باعث می شود در همه شرایط آب و هوایی مناسب باشد. ترمیناتور بر اساس پلت فرم به خوبی اثبات شده تانک تی-90 ساخته شده است.
نمونه اولیه این خودرو در سال 1997 ساخته شد، اما در سال 2018 آزمایشات دولتی را پشت سر گذاشت. نویسنده اشاره می کند که در پایان سال 2021، اولین گردان ترمیناتور در روسیه تشکیل شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала