جزئیات حادثه تیراندازی به دژبانی سپاه سراوان

© Photo / IRNAبازداشت
بازداشت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.01.2022
اشتراک
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در خصوص حمله مسلحانه فردی به ستاد خبری اداره اطلاعات و سپاه سراوان توضیح داد که جوانی ۲۶ ساله پس از قتل پدرش به مقر سپاه تیراندازی کرده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه خبری پلیس زاهدان، سردار احمد طاهری گفت: ساعت 10 صبح امروز در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و اعلام قتل مسلحانه مردی میانسال داخل منزلش در یکی از محلات شهر سراوان سریعاً کار آگاهان پلیس آگاهی در صحنه حاضر شدند.
وی بیان داشت: با حضور مأموران در صحنه جسد مردی 58 ساله که بر اثر اصابت گلوله کلت کمری به سرش به قتل رسیده بوده روئیت و طی تحقیقات اولیه از خانواده مقتول مشخص شد پسر 26 ساله این مرد که چند وقتی از مشکلات اعصاب و روان رنج می‌برده با شلیک کلت کمری، پدرش را که داخل اتاق در حال استراحت بوده به قتل رسانده و سریعاً سوار بر موتورسیکلت خود شده و از منزل خارج شده است.
حمله مسلحانه به ستاد خبری اطلاعات سپاه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.01.2022
حمله مسلحانه به ستاد خبری اطلاعات سپاه
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: قاتل مسلح پس از قتل پدر و خروج از منزل روبه روی مقر سپاه پاسداران شهرستان سراوان در اقدامی جنون‌آمیز شروع به تیراندازی به درب دژبانی سپاه کرده و در همین حین به سمت یک دستگاه پژو پارس عبوری نیز شلیک می‌کند که متأسفانه راننده خودروی مذکور از ناحیه پهلو مجروح و به بیمارستان منتقل می‌شود.
سردار طاهری افزود: نگهبان مقر سپاه پاسداران سراوان با وجود چندین بار اخطار و تلاش برای تسلیم کردن قاتل مسلح در نهایت برای حفاظت از خود و دیگر مراجعان، در تیراندازی متقابل، او را به هلاکت می‌رساند همچنین فرد مجروح نیز به مرکز درمانی منتقل و تحت درمان است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала