هک بک یک آموزشکده به عنوان مرکز فنی و عملیاتی سایبری تروریست‌ها +عکس، ویدئو

© Fotolia / Tomasz Zajdaهک سایت های دولتی عربستان پس از حمله تروریستی تهران
هک سایت های دولتی عربستان پس از حمله تروریستی تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.01.2022
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، بعد از هک شدن تلویزیون ملی ایران توسط منافقین، هکرهای جمهوری اسلامی ایران موفق به هک کردن سایت تروریستی آموزشگاه توانا شدند که سر و صدای زیادی در میان کاربران فضای مجازی به راه انداخته است. آموزشکده توانا به عنوان مرکز فنی و عملیاتی سایبری منافقین تحت حمایت مستقیم وزارت امور خارجه آمریکا هک شد. این هکرها نوشتند که اسامی مخاطبان این سایت را افشا خواهند کرد. لازم به ذکر است که در حال حاضر این سایت از دسترس خارج شده است.
چند روز پیش، شبکه ۱ برای لحظاتی هک شد و مسئولان فنی سازمان صدا و سيمای ایران عنوان کردند که احتمالاً سرور، مورد حمله هکری قرار گرفته است و این هک جوابی کوبنده به هک تلویزیون ملی ایران است.
بسیاری از کاربران واکنش‌های مثبتی نسبت به این ماجرا نشان می‌دهند و با نوشتن جمله تکراری "زدی ضربتی، ضربتی نوش کن" واکنش خود را پر رنگ‌تر می‌کنند. تعدادی از کاربران نیز می‌گویند دوره زدن و فرار کردن به سر آمده و هر عملی نتیجه و عکس‌العملی را در پی خواهد داشت. عده‌ای نیز با بررسی کلمه هک بک، منظور از این کلمه را بازگشت نتیجه اعمال و اقدامات هکرهای منافقین عنوان می‌کنند. جمعی نیز هک کردن را جنگ سایبری می‌دانند اما هک یک سایت را با هک شبکه ۱ ایران قابل مقایسه نمی‌دانند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала