عنوان سریع‌ترین یخ نورد دنیا به یک ایرانی رسید +عکس، ویدئو

© REUTERS / Ilya Naymushinیک دختر ایرانی بخاطر نبودن اسپانسر شانس المپیکی شدن را از دست داد + عکس
یک دختر ایرانی بخاطر نبودن اسپانسر شانس المپیکی شدن را از دست داد + عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.01.2022
اشتراک
محسن بهشتی‌راد، ملی پوش یخ ‌نوردی ایران در رقابت‌های جهانی سوئیس در ماده سرعت با زمان کمتر از هفت ثانیه قهرمان جهان شد.
به گزارش اسپوتنیک، محسن بهشتی‌راد، ملی پوش یخ ‌نوردی ایران در رقابت‌های جهانی سوئیس در ماده سرعت با زمان کمتر از هفت ثانیه قهرمان جهان شد. این ورزشکار ایرانی توانست با ثبت زمان شش ثانیه و ۹۰ صدم ثانیه در سومین مرتبه آزمون فینال این رقابت‌ها در رتبه نخست قرار گیرد. او در آزمون اول و دوم فینال به ترتیب زمان ۸.۶۵ و ۷.۱۷ ثانیه را ثبت کرده بود.
دو ورزشکار ایرانی در این رقابت‌ها حاضر هستند که در همین رشته محمدرضا صفدریان در جایگاه پنجمی ایستاد. محسن بهشتی‌راد پس از کسب این عنوان در مطلبی در اینستاگرام گفت: "این مدال نه تنها برای ایران بلکه برای تمام مردم دنیا بود. همه منتظر یک سوپرمن بودند تا این اتفاق را رقم بزند."
وی همچنین عنوان کرد که در تمام این سال‌ها بدون امکانات تمرین کرده است و امسال تنها با ۱۰ روز تمرین روی دیواره یخی در کشور روسیه توانست خود را به این مسابقات برساند.
کاربران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این پیروزی واکنش‌های مختلفی نشان می‌دهند. جمع بسیاری از کاربران ابراز خوشحالی و امید، به این افتخارآفرینی می‌کنند و عنوان می‌کنند مگر اینکه یک ایرانی در هر جایی از دنیا به جز ایران قرار بگیرد تا به اوج برسد. عده‌ای از کاربران هم به این موضوع اشاره می‌کنند که کشور ایران جوانان لایق زیادی دارد و در اکثر ورزش‌ها به خوبی عمل می‌کنند اما افسوس که امکانات برایشان صفر است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала