بنت: حتی اگر توافقی با ایران هم صورت بگیرد، ما به آن متعهد نخواهیم بود

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل
نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.01.2022
اشتراک
نخست‌وزیر اسرائیل: تل‌آویو به هیچ‌گونه توافق جامعه بین‌الملل با ایران پایبند نخواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از جروزالم‌پست، نفتالی بنت، نخست‌وزیر اسرائیل اظهارات خود درباره برجام را تکرار کرد و گفت: تل‌آویو به هیچ‌گونه توافق جامعه بین‌الملل با ایران پایبند نخواهد بود.
وی ضمن ابراز مخالفت با هرگونه توافق با ایران گفت: "راهبرد اسرائیل به اینکه توافقی وجود داشته باشد یا خیر، بستگی ندارد. ما خودمان از خود محافظت می‌کنیم. حتی اگر توافقی هم صورت بگیرد، ما به آن متعهد نخواهیم بود. ما آزادی خود برای آنکه اقدامی انجام دهیم را حفظ می‌کنیم".
نخست‌وزیر اسرائیل در ارتباط با اختلاف تل‌آویو و واشنگتن در خصوص مسئله هسته‌ای ایران گفت: "ما و آمریکا همه‌چیز را از یک منظر نگاه نمی‌کنیم".
وی مدعی شد که هرگونه توافقی با ایران، میلیاردها دلار در اختیار ایران قرار می‌دهد و این پول‌ها برای اقدامات تروریستی علیه نظامیان اسرائیلی و آمریکایی در منطقه استفاده می‌شود.
نخست‌وزیر اسرائیل ادامه داد: "دکترین من......می‌خواهم آن‌ها [ایران و نائبان آن] را تضعیف کنم و به نیروهای آن‌ها در تمامی ابعاد ضربه بزنم. آن‌ها جایی در منطقه ما ندارند، یکهزار کیلومتر از خانه ما. من نمی‌خواهم ایران را در سوریه هرجای مرز خود ببینم".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала