افتتاح نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران + عکس +فیلم

© Photo / Zahra Ahmadiایران و فرانسه به مبادله زندانیان پرداختند
ایران و فرانسه به مبادله زندانیان پرداختند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.01.2022
اشتراک
پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی تهران با حضور هیات‌هایی از کشورهای همسایه افتتاح شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "ایسنا"، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی تهران با حضور هیات‌هایی از کشورهای همسایه افتتاح شد.
این نمایشگاه درحالی افتتاح شده که تهران روزهای نارنجی کرونا را سپری می‌کند و از همین رو برگزاری نمایشگاه، برخلاف سال‌های گذشته به روزهای ابتدایی هفته موکول شده است.
نمایشگاه از روز 29 ژانویه (شنبه نهم بهمن‌ماه) در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در ۱۰ سالن افتتاح شده که تا روز اول فوریه (سه‌شنبه، دوازدهم بهمن‌ماه) ادامه دارد. ساعت بازدید از این نمایشگاه از ۹ صبح تا ۱۷ عصر است.
این نمایشگاه تا هفته‌های گذشته قرار بود به صورت انفرادی مختص گردشگری و صنایع وابسته به آن باشد، که حالا با صنایع دستی ادغام شده و بخش‌هایی از آن به هنرهای سنتی و محصولات صنایع‌دستی استان‌ها اختصاص داده شده است.
مراسم افتتاحیه نمایشگاه که عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه دیگر معاونان این وزارتخانه و رییس فراکسیون گردشگری مجلس نیز در آن حضور داشتند، با اجراهای محلی و آیینی استان‌ها همراه بود.
در افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی تهران هیأت‌هایی از کشورهای عراق، پاکستان، عمان و افغانستان و برخی سفیران خارجی مقیم ایران حضور داشتند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала