اعلام مبالغ و شرایط خرید سربازی در ایران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سربازی
سربازی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.01.2022
اشتراک
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی از موافقت با خرید سربازی برای سربازان غایب در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایلنا، رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایندگان کیمسیون تلفیق در نشست امروز با خرید سربازی برای سربازان غایب موافقت کردند.
به گفته زارع، خرید سربازی با رعایت اصل ۱۱۰ قانون اساسی و در راستای توجه به امر مقدس استحکام خانواده و فرزندآوری و تعیین تکلیف مشمولین غایب بیش از پنج سال با اولویت افراد متأهل و بالاتر از ۳۵ سال سن که ضریب انجام وظایف مقدس سربازی تحت تاثیر تحلیل قوای جسمانی برای آنها امکانپذیر نیست، امکانپذیر خواهد بود.
سربازان ایرانی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.12.2021
ارائه کارت واکسن کرونا از اول دی برای اعزام به خدمت سربازی در ایران الزامی است
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ با بیان اینکه افراد با پرداخت مبالغ مشخص شده، کارت معافیت از خدمت در زمان صلح را دریافت می‌کنند، افزود: به موجب این مصوبه، دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی و کمتر از آن با پرداخت ۲۵۰ میلیون تومان، دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد با پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان و دارندگان مدرک پزشکی عمومی و دکترای تخصصی و بالاتر از آن در تمامی رشته‌ها با پرداخت مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان به حساب خزانه کل کشور قادر به خرید سربازی خود خواهند بود.
وی تصریح کرد: همچنین مشمولان متاهل به ازای هر فرزند از ۲۰ درصد تخفیف تا سقف حداکثر ۶۰ درصد برخوردار خواهند بود و افراد متاهل تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی و سازمان بهزیستی از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار شدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала