طلبه فعال در اینستاگرام به خلع لباس دائم روحانیت محکوم شد +عکس

© Photo / IRNAطلبه ها در ایران برای درمان ناباروری به زن و شوهرها کمک می کنند
طلبه ها در ایران  برای درمان ناباروری به زن و شوهرها  کمک می کنند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.01.2022
اشتراک
سید مهدی صدرالساداتی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، خبر خلع لباس دائم خود را از روحانیت داد.
به گزارش اسپوتنیک، مهدی صدرالساداتی داماد محمدرضا مدرسی یزدی، عضو شورای نگهبان، است. وی که طلبه‌ای فعال در اینستاگرام است در این رابطه می‌گوید: "دادگاه ویژه روحانیت او را به "هتک حیثیت و شئون روحانیت" متهم کرده و حکم به "خلع لباس دائم روحانیت" به او داده است."
صدرالساداتی، در سال‌های اخیر درباره فساد برخی مسئولان ایرانی از جمله خانواده علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران، مطالبی در اینستاگرام منتشر کرد که جنجال برانگیز شد. برادر او، روح‌الله صدرالساداتی، نیز عضو مجلس خبرگان است.
صدرالساداتی در مطلبی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده، نوشته است که در کامنت‌های یکی از پست‌های اخیرش، یک مخاطب مطالبی خطاب به مهدی خاموشی، رئيس سازمان اوقاف و امور خیریه، نوشته بود و دادگاه ویژه روحانیت این مطالب را "توهین" تشخیص داده و مسئولیت کامنت مخاطبان را متوجه این روحانی دانسته است. او همچنین با اشاره به حکم خلع لباس، خطاب به مسئولان قضایی نوشته است که ""شئون روحانیت چیست که با اعمال من خدشه‌دار شد و اگر من سکوت می‌کردم، حفظ می‌شد؟ خاک بر سر آن شئون پوشالی و موهوم و آنان که به این شئون پایبند هستند."
بسیاری از کاربران به دو پست آخر صدرالساداتی واکنش نشان دادند و نظرات خود را در کامنت‌ها بیان کردند. کاربرانی عنوان می‌کنند چقدر خوب است که لباسی که نماد قدرت بود خلع شدی و حتی لباس غیر روحانیت بیشتر به شما می‌آید. جمعی عنوان می‌کنند شما در هر لباسی که باشید راه درست را برمی‌گزینید و پیرو راه صحیح هستید و همین برای مردم و دنبال‌کنندگانتان کافی است. گروهی از کاربران ضمن تاسف از اینکه ایشان نیز همچون سید آقامیری خلع لباس شدند امیدوارند اینها راه پیشین خود را که بسیاری با آن مخالف بودند و هستند را همچنان ادامه دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала