روسیه جدیدترین جنگنده های سوخو-۳۵ را به بلاروس می فرستد+ویدئو

© Sputnik / Sergei Mamontov /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه جدیدترین جنگنده های سوخو-۳۵ را به بلاروس می فرستد+ویدئو
روسیه جدیدترین جنگنده های سوخو-۳۵ را به بلاروس می فرستد+ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.01.2022
اشتراک
روسیه به عنوان بخشی از بازرسی نیروهای واکنشی، جت های جنگنده سوخو-۳۵ اس را به بلاروس اعزام کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که جنگنده های مدرن سوخو-۳۵ اس برای انجام تمرینات به فرودگاه های بلاروس منتقل خواهد شد.
خدمه جنگنده های چند منظوره سوخو-۳۵ اس منطقه نظامی شرقی که درگیر بررسی نیروهای واکنش دولت متحد هستند، همچنان به فرودگاه های بلاروس نقل مکان می کنند. در طول پرواز، خدمه فرودهای میانی را در فرودگاه های ناحیه نظامی مرکزی و غربی انجام می دهند تا برای پرواز بعدی آماده شوند و به خدمه استراحت دهند.
پس از ورود به جمهوری بلاروس، جنگنده ها به عنوان بخشی از آزمایش عملکرد سیستم دفاع هوایی متحد دولت اتحادیه، وظیفه رزمی را بر عهده خواهند گرفت.
مسیرهای پروازی سوخو-۳۵ اس با حداقل فرودهای میانی و همچنین با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی در کل مسیر تدوین شده است.
آزمایش نیروهای واکنش دولت متحد (بلاروس) در دو مرحله انجام خواهد شد. در مرحله اول، تا ۹ فوریه، آنها در اسرع وقت نقل مکان کرده و گروهی از نیروها را در خاک بلاروس ایجاد می کنند، همچنین حفاظت و دفاع از تأسیسات مهم دولتی و نظامی، مرزهای هوایی آمادگی نیروهای پدافند هوایی در حال انجام وظیفه را سازماندهی و کنترل می کنند.
در مرحله دوم - از ۱۰ فوریه تا ۲۰ فوریه - تمرینات مشترک "عزم متفقین - ۲۰۲۲" برگزار می شود که در چارچوب آن موضوعات سرکوب و دفع تهاجم خارجی و همچنین مقابله با تروریسم و ​​حفاظت از منافع کشور متحد را بررسی می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала