دستگیری سازندگان دوربین‌ مخفی‌ غیرمجاز اینستاگرامی +ویدئو

© Fotolia / Serkat Photographyمستر ایکس؛ ناجی جهان امروز کی بود؟
مستر ایکس؛ ناجی جهان امروز کی بود؟   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.01.2022
اشتراک
ساخت دوربین مخفی که توسط برخی افراد به هر قیمتی انجام می‌شده به تازگی با برخوردهای پلیس روبرو شده است.
به گزارش اسپوتنیک، خبری مبنی بر دستگیری تولیدکنندگان دوربین مخفی برای جذب فالور واکنش کاربران فضای مجازی را در پی داشته است. رئیس پلیس تهران گفت: "۱۷ نفر به دلیل ضبط دوربین مخفی غیرمجاز دستگیر شدند که گرداننده ۱۲ صفحه اینستاگرامی بودند."
این افراد به هر قیمتی با ایجاد مزاحمت و مورد اذیت و آزار قرار دادن عابران و شهروندان ویدئو تهیه می‌کردند و پس از به کارگیری در محتوا، آن را در صفحات اینستاگرام خود قرار می‌دادند. مثلاً مردم را با موارد مختلف می‌ترسانند یا با یک کیک خامه‌ای لباس‌شان را کثیف می‌کردند و یا این‌که با دستکاری کردن کلید پله برقی‌ باغث اختلال در حرکت آنها می‌شدند.
بسیاری از کاربران به تحسین از نیروی انتظامی پرداختند و از آن‌ها برای دستگیری سازندگان ویدئوهای دوربین مخفی تشکر می‌کنند. عده‌ای نیز با عصبانیت بیان می‌کنند آن‌ها چه سود و لذتی از کار خود می‌بردند؟ برخی نیز عنوان می‌کنند اگر با چنین افرادی رو به رو شوند برخورد فیزیکی با آن‌ها خواهند داشت. تعدادی نیز بیان می‌کنند این عمل از دزدی بدتر است و تنها شخصی به این کار روی می‌آورد که حریمی در زندگی‌اش برای حفظ آن باقی نگذاشته است. بعضی از کاربران هم بر این باورند که جوانان زیادی به دلیل وضع نابسامان اقتصادی به سمت راه‌های نامتعارف کشیده شدند و به جای سرزنش باید به فکر ایجاد کار و فرصت‌های شغلی برای آن‌ها باشیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала