ترامپ دوباره محبوبیت خود را در بین آمریکایی ها به دست آورد

© AFP 2023 / ANDY JACOBSOHNترامپ دوباره محبوبیت خود را در بین آمریکایی ها به دست آورد
ترامپ دوباره محبوبیت خود را در بین آمریکایی ها به دست آورد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.01.2022
اشتراک
به گزارش نشریه هیل، ترامپ بر نامزدهای جمهوری خواهان در سال ۲۰۲۴ تسلط دارد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه هیل، با استناد به نظرسنجی سرویس تحقیقاتی هاروارد/هریس، دونالد ترامپ رهبر سابق ایالات متحده، بر فهرست نامزدهای جمهوری خواه که می توانند در انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال ۲۰۲۴ شرکت کنند، غالب است.
بر اساس نظرسنجی از ۱۸۱۵ نفر، اکثریت (۵۷ درصد) رای دهندگان جمهوری خواه از ترامپ حمایت می کنند. او از رقبای اصلی خود - مایک پنس، معاون سابق و معاون رئیس جمهور سابق و ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، به ترتیب ۱۲ و ۱۱ درصد از رقبای خود جلوتر است، به این ترتیب ترامپ محبوبیت خود را در بین آمریکایی ها به دست آورده است.
نتایج نظرسنجی بر رتبه و تأثیر ترامپ بر رای دهندگان حزب جمهوری خواه تأکید دارد. اگرچه ترامپ هنوز تصمیمی علنی برای نامزدی ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ نگرفته است، اما ترامپ شروع به تشدید فعالیت های سیاسی در آستانه انتخابات میان دوره ای کنگره ایالات متحده در نوامبر ۲۰۲۲ کرده است. با انجام این کار، او با کسانی که از جو بایدن، رئیس جمهور کنونی حمایت نمی کنند، همسو می شود.
اگر ترامپ از رقابت های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ دور بماند، حمایت از رقبای او دسانتیس و پنس به ۳۰ و ۲۴ درصد افزایش می یابد. بخشی از رای دهندگان همچنین از تد کروز سناتور تگزاس حمایت خواهند کرد که می تواند روی حمایت ۱۴ درصد از آرای جمهوری خواهان حساب کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала