Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران  , 1920
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

اولیانوف: مسدود کردن دارایی‌های ایران در کره جنوبی غیرقانونی است

© Sputnikتجریم، دارایی کره جنوبی
تجریم، دارایی کره جنوبی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.01.2022
اشتراک
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین نسبت به پرداخت بدهی حق عضویت ایران به سازمان ملل واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، در واکنش به پرداخت بدهی حق عضویت ایران به سازمان ملل تصریح کرد بلوکه دارایی‌های ایران در کره جنوبی غیرقانونی و در تناقض با قوانین بین‌المللی است.
وی همچنین در این خصوص و در واکنش به برخی گزارش‌ها مبنی بر قرارگیری بانک مرکزی ایران و شرکت نفت ملی ایران در لیست تحریم‌های آمریکا گفت: "این اقدامات به صورت غیرقانونی و در تناقض با قوانین بین‌المللی صورت گرفته است. بودجه ایران در نتیجه تهدید (آمریکا) به وضع تحریم علیه کره جنوبی در کره جنوبی مسدود شده است. ظالمانه است. در عمل دزدی دریایی است".
گفتنی است، علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این دیدار تأکید کرد که فارغ از نتایج گفت‌وگوها در وین، دولت کره جنوبی موظف به آزادسازی پول‌های بلوکه ‌شده ایران است و تحریم‌های یکجانبه آمریکا نمی‌تواند توجیهی برای عدم پرداخت بدهی‌ها به ایران باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала