وزیر جنگ اسرائیل به کرونا مبتلا شد

© Sputnik / Vladimir Astapkovichوزیر جنگ اسرائیل به کرونا مبتلا شد
وزیر جنگ اسرائیل به کرونا مبتلا شد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.01.2022
اشتراک
بنی گانتس، وزیر جنگ اسرائیل خبر ابتلای خود به کرونا را تایید کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بنی گانتس، وزیر جنگ اسرائیل در حساب توییتری خود اعلام کرد که نتیجه تست ویروس کرونای او مثبت شده و روز‌های آتی در قرنطینه خانگی به فعالیتش ادامه خواهد داد.
چند روز پیش نیز یائیر لاپید، وزیر خارجه اسرائیل از ابتلای خود به کرونا خبر داده بود.
گلعاد اردان، نماینده اسرائیل در سازمان ملل و عیدان رول، معاون یائیر لاپید، وزیر خارجه این کشور به کرونا مبتلا شدند.
آردان پس از آنکه مشخص شد در نیویورک با چند فرد مبتلا به کرونا تماس داشته، تست کرونا داد که نتیجه آن مثبت بود.
آردان از اعضای حزب لیکود، از ژوئیه 2020 نماینده اسرائیل در سازمان ملل است. او پیشتر از ژانویه 2021 تا نوامبر همان سال به عنوان سفیر تل‌آویو در واشنگتن فعالیت داشت.
دو مقام ارشد اسرائیلی به کرونا مبتلا شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.01.2022
دو مقام ارشد اسرائیلی به کرونا مبتلا شدند
همچنین از ابتلای عیدان رول به کرونا خبر داده شده است، چند روز قبل نیز تصاویری از او بدون ماسک در یک مهمانی خصوصی به مناسبت سال نوی میلادی منتشر شد که انتقادهایی را به دنبال داشت. دفتر او در پاسخ به آن انتقادها تاکید کرد که تمامی افراد حاضر در آن مهمانی جواب تستشان منفی بوده است. تعداد موارد ابتلا به کرونا در اسرائیل با شیوع اومیکرون رو به افزایش بوده است.
پیش از این کانال تلویزیونی "کان"، در تاریخ 21 دسامبر اولین مورد فوتی ناشی از سویه جدید کرونا (اومیکرون) در اسرائیل به ثبت رسید. طبق گزارش این نشریه خبری، فردی که جان خود را از دست داد، مردی حدوداً 70 ساله است که گفته می شود چندی پیش واکسینه شده بود. درهمین حال ستاد مبارزه با کرونا در این کشور، ساعت 6 عصر به وقت محلی جلسه کمیسیون میان وزارتی در اسرائیل تشکیل داد. پیش از این نخست وزیر اسرائیل اعلام کرده بود که در این کشور موج پنجم کرونا شروع شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала