اسرائیل آماده ارائه حمایت امنیتی به امارات پس از حملات ابوظبی است

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر اسرائیل آماده ارائه حمایت امنیتی به امارات پس از حملات ابوظبی است
اسرائیل آماده ارائه حمایت امنیتی به امارات پس از حملات ابوظبی است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.01.2022
اشتراک
نخست وزیر اسرائیل گفت که اسرائیل پس از حمله به تأسیسات در ابوظبی، آماده ارائه حمایت از امارات برای محافظت از شهروندان در برابر حملات مشابه است.
به گزارش اسپوتنیک، نفتالی بنت روز سه شنبه بیان کرد: من حمله تروریستی در ابوظبی توسط حوثی‌های تحت رهبری ایران را به شدت محکوم می‌کنم و به خانواده‌های غیرنظامیان کشته شده ابراز همدردی می‌کنم. اسرائیل از امارات متحده عربی حمایت می کند. من از شیخ محمد بن زاید حمایت می کنم. جهان باید در برابر تروریسم مقاومت کند.
بنت همچنین در توییتر پیامی خطاب به محمد بن زاید منتشر کرد که در آن نوشت: اسرائیل متعهد به همکاری نزدیک در مبارزه با نیروهای افراطی در منطقه است. ما آماده ارائه پشتیبانی امنیتی و اطلاعاتی برای کمک به محافظت از شهروندان شما در برابر حملات مشابه هستیم.
امارات پس از حمله حوثی ها حق پاسخگویی را برای خود محفوظ می داند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.01.2022
امارات پس از حمله حوثی ها حق پاسخگویی را برای خود محفوظ می داند
روز دوشنبه، یک رشته انفجار در ابوظبی پایتخت امارات رخ داد که به گفته پلیس محلی، علت آن حمله هواپیمای بدون سرنشین بوده است. به طور خاص، سه تانکر سوخت در نزدیکی انبارهای سوخت شرکت ملی نفت امارات متحده عربی منفجر شد، انفجار دیگری منجر به آتش‌ سوزی کوچک در محوطه ساختمان‌ های جدید فرودگاه ابوظبی شد. در نتیجه انفجار تانکر ها سه نفر - یک پاکستانی و دو هندی - کشته شدند و شش نفر دیگر زخمی شدند.
مسئولیت حمله به پایتخت امارات را شورشیان یمنی بر عهده گرفتند و گفتند که در پاسخ به مشارکت امارات در عملیات خصمانه علیه حوثی‌ها در یمن، عملیاتی را در خاک امارات آغاز کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала