رونمایی از کیف‌های لبریز از رشوه دلار و یورو در دادگاه شهرداری لواسان +ویدئو

CC0 / / رونمایی از کیف‌های لبریز از رشوه دلار و یورو در دادگاه شهرداری لواسان +ویدئو
رونمایی از کیف‌های لبریز از رشوه دلار و یورو در دادگاه شهرداری لواسان +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.01.2022
اشتراک
سومین جلسه دادگاه رسیدگی به تخلفات شهرداری لواسان با رونمایی از اسکناس‌ها و سکه‌های طلای رشوه برگزار شد.
به گزارش از اسپوتنیک، به نقل از ایسنا، سومین جلسه دادگاه رسیدگی به تخلفات شهرداری لواسان که چهار کیف حاوی مقادیر زیادی پول نقد، دلار و یورو در آن به نمایش درآمد، برگزار شد. ارزش ارزها و پول‌های کیف‌های به نمایش درآمده در تصاویر ۴۰ میلیارد تومان بود. متهمان این پرونده به مشارکت در تشکیل شبکه ارتشا و اخذ رشوه طی فقره‌های متعدد متهم هستند.
در ادامه جلسه دادگاه، اسناد دیگری از تخلفات متهمان این پرونده از جمله دریافت بیش از ۷۰۰ سکه طلا به عنوان رشوه به نمایش گذاشته شد. این پرونده ۵۱ متهم دارد که شهردار سابق لواسان، اعضای شورای شهر لواسان، برخی از کارمندان شهرداری و پیمانکاران را دربر می‌گیرد. متهمان با سوءاستفاده از جایگاه خود و سوءاستفاده از ظرفیت ماده ۱۰۰، ۷۷ و ۵ مقاصد مجرمانه خود را محقق کرده‌اند. مشارکت در تشکیل شبکه ارتشا و اخذ رشوه طی فقره‌های متعدد، از اتهامات متهمان پرونده فساد در شهرداری لواسان است.
کاربران عنوان می‌کنند اوضاع و احوال ایران بسیار بدتر از چیزی است که به نمایش گذاشته می‌شود و معتقدند این دادگاه‌ها به صورت سوری و برای انحراف ذهن مردم و اطمینان خاطر آنها تشکیل می‌شود. کاربران عنوان می‌کنند نیازی به وجود شوراها در ایران نیست و بهتر است آنها برداشته شوند. جمعی از کاربران عنوان می‌کنند این پول‌ها از کجا آمده است این مبلغ که تنها از شورای لواسان سر در آورده است می‌تواند اقتصاد بیمار ایران را سرپا کند. کاربرانی با کنایه عنوان می‌کنند که به احتمال زیاد این رشوه‌ها مربوط به مدیران تلاشگری بوده که حقوق‌های نجومی‌شان جبران خدمات آنها را نمی‌داده.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала