حمایت خودویژه آرایشگر پرتغالی از فوتبالیست ایرانی + عکس

CC BY 4.0 / IRNA / مهدی طارمی
 مهدی طارمی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.01.2022
اشتراک
برندگان جوایز فیفا امشب معرفی شدند، فوتبالیست ایرانی کاندیدای زیباترین گل شد.
به گزارش اسپوتنیک، برندگان جوایز فیفا امشب معرفی شدند، فوتبالیست ایرانی کاندیدای زیباترین گل شد. نکته قابل توجه این مراسم حضور مهدی طارمی از ایران می باشد که در بخش جایزه پوشکاش در کنار اریک لاملا و پاتریک شیک قرار دارد.
جایزه THE BEST که هر ساله از سوی فیفا به بهترین بازیکن و مربی در فوتبال زنان و مردان اهدا می‌شود قرار است امسال نیز در تاریخ 17 ژانویه 2022 و در مراسمی به صورت آنلاین به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار شود.
پیش از این فیفا فهرستی از یازده بازیکن را اعلام کرده بود و رای‌گیری عمومی نیز روی سایت این سازمان برای فوتبال‌دوستان در دسترس بود تا بازیکنی را انتخاب کنند که از نظر آنها بهترین عملکرد در سال 2021 به نمایش گذاشته بود.
برندگان سال گذشته این جایزه عبارتند بودند از "روبرت لواندوفسکی" و "لوسی برنز" که به ترتیب جایزه بهترین بازیکن مرد و زن را در سال ۲۰۲۰ از آن خود کردند.
تیاگو آرایشگر پرتغالی از تصویر مهدی طارمی، مهاجم باشگاه پورتو، برای یک آرایش موی جالب استفاده کرده است.
او گفت:" من قبلا می گفتم که بهترین آرایشگران در شمال، در "پورتو" هستند. طارمی تو جذاب تر از رونالدو هستی. تو شایسته آن هستی که بازیکن بزرگی باشی".
طارمی در پورتو در فصل ۲۰–۲۰۱۹ بهترین گلزن لیگ برتر پرتغال شد. او در فصل ۲۱–۲۰۲۰ نیز با ثبت بیشترین پاس گل فصل، در ترکیب منتخب لیگ برتر پرتغال قرار گرفت و بهترین گل لیگ قهرمانان اروپا ۲۱–۲۰۲۰ را در مقابل چلسی با ضربهٔ برگردان به ثمر رساند که این گل نامزد دریافت جایزه پوشکاش فیفا سال ۲۰۲۱ شد.
طبق نظرسنجی صورت گرفته توسط سایت اتحادیه فوتبال اروپا، گل مهدی طارمی به چلسی به عنوان بهترین گل لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۱ انتخاب شد. در این نظرسنجی از هواداران فوتبال اروپا خواسته شده بود تا از بین ده گل، بهترین را انتخاب کنند. حدود یک میلیون و سیصد هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کرده و گل طارمی با کسب بیش از ۷۵۰ هزار رای اول شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала